2014年9月5日 星期五

南瓜仔@返學了(DAY 1-5)

一直都好期待南瓜仔返學,因為返左學就有老師等人照顧,好過留係屋企,

但一個未到2歲就返學,做媽媽當然有擔心啦 ~~~~~~

1-3日,返1小時,家長可陪同

4-5日,返1小時,家長不可陪同

原本諗住CALL定的士,但無的士司機肯做,話呢段時間大把街客,唯有自己等的士!!

01/09/2014 (23M13D) - DAY 1

 一朝早,就叫醒佢,好合作就起左身,首先係食藥 (氣管敏感,食埋今日咋),食完藥就唔多肯飲奶,我就由得佢,換埋校服!

而母親父親大人黎左我屋企,因為母親大人有「儀式」俾南瓜仔,就係 放蔥係書包!哈!哈!哈!哈!仲有封利是仔既!

↑ 之後父親大人話陪我一齊去,咁咪一齊去囉!!(書包係自己)

等左20分鐘先有的士,勁多人!

上左車5分鐘後,發現自己無帶銀包,好彩父親大人有陪我咋,唔係唔知點算!?

臨落車時,南瓜仔嘔,佢嘔左我身 (勁臭)同車箱,但佢就無嘔係自己身上!(我估因為食左抗生素,食奶完搭車),好彩嘔完南瓜仔無乜事咋!!

第一日返學,都係玩下玩具、排隊去洗手間 VEE VEE / 洗手、茶點、唱歌仔!

02/09/2014 (23M14D) - DAY 2

朝早到左,咪俾南瓜仔玩下(車、鞦韆、滑梯)先上堂......


 ↑ 我無諗過南瓜仔會「夠膽」玩,仲玩得咁高添!???

上堂啦,南瓜仔「零」反應,老師同佢講野佢唔理,班主任仲問我,佢係唔係唔識講野,我話佢識講句子了......

唔多肯低玩具、又要我抱、又唔唱歌,唉,都唔知佢發生乜事!?

放學,HD就打俾我,問南瓜仔返學點,我咪講俾佢知囉......

HD:「緊係啦,你一早俾佢玩,佢咪唔想上堂囉!」

HD;「玩左幾耐!?」

我:「40分鐘!」

HD:「XXXXXXXXX」(一大堆話我既說話,叫我下次唔好再俾佢玩,又係佢叫我早點帶南瓜仔回校)

03/09/2014 (23M15D) - DAY 3

今日推遲左出門口,因為怕太早返到學校......

但我等的士等左30分鐘,返到學校時間啱啱好咋!

今日反應比尋日好,有講「唔該ee!」(俾玩具佢玩),但老師同佢講野,都係無講野回應,只係笑囉(好過無啦)!

明天唔可以家長陪上堂,要係學校門口送/接,唔知南瓜仔會不會喊呢!?

老師問我南瓜仔會不會喊!?我估可能唔會,因為平時南瓜仔見唔到我,佢既表現會仲好,但小朋友既野話唔埋,所以我同老師講:「唔肯定!」

老師:「唔緊要,有小朋友會喊幾日,有些喊個多月,所以家長唔駛擔心!」

04/09/2014 (23M16D) - DAY 4

早左返學,所以係附近行一陣就先送南瓜仔返學。

第一日自己入學校,雖然南瓜仔有少許不想離開我,但最後都好順利(無喊)入左學校!

我不能入學校,所以我就同其中一位家長傾計(交換埋電話 ^^ )等南瓜仔放學.......

好快就放學,班主任話南瓜仔無喊過 (叻仔),但唔肯食野(一向都唔like食,所以對我來說無乜特別)!

05/09/2014 (23M17D) - DAY 5

都係早到左,所以都係四圍行下......

第二日自己入學校,南瓜仔好合作地入學校,放學見到佢都無喊!

班主任同我講:「今日有食麵包 (南瓜仔平時唔多肯食喎!),亦沒有喊!」(叻仔)


↑ 拎左唔夠1分鐘就話:「唔夠力!唔夠力!」(書包內:水樽、食物盒、毛巾盒、文件袋、尿片2片),都唔知佢做戲定係真!??

之後既日子,南瓜仔就要搭校車,唔知會點呢!??

16 則留言:

  1. 你地個個B都吾喊,好叻呀!
    雖然Hannah仲未正式返學,但我已經expect佢喊到豬頭咁啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能hannah返學唔喊,仲好開心同你講再見。

      刪除
  2. 南瓜仔叻仔呀﹗好快就會適應到學校生活,但我想問點解南瓜仔未夠兩歲都返得學咁好嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. me 2,我都想問,N班唔係要足2歲嘅咩?

      刪除
    2. 我都唔知,學校話9月開學咪9月開學。

      刪除
    3. 因為幼稚園係計個個月份生日就已經當2歲可以入學!南瓜仔雖然未夠2歲,但都係9月份生日就足2歲,所以就可以照9月頭開學!

      刪除
    4. 原來計生日月架,Maggie真係唔講唔知呀

      刪除
    5. 依?原來係咁計㗎?燒腩仔間個校長之前開家長會,仲好肯定咁話小朋友一定要足兩歲先准返學,講到好似係教育局規定咁添,所以佢月頭生日都要生日後第二日先可以返學呀

      刪除
  3. 南瓜仔好叻呀,返第3日就要自己入學校,都冇扭冇喊,我暫時都係要襯肚B玩緊時鬆人,如果佢睇住我走一定會扭呀!

    回覆刪除
  4. 我覺得我個仔同南瓜仔好似,一樣係開學無喊過,但呆呆地,唔like食野,仲噴返d食物出黎,明明識講好多野,可惜完全唔俾反應人地,令對方問我佢識叫「爸爸媽媽」未。。。仲有一野樣好巧合,佢近日嘔到山泥傾瀉咁,全部牀單,枕頭,被,頭髮,衫褲都係,堪稱disaster,嚇到人都顛,跟住做到人都顛😪

    回覆刪除
  5. 南瓜仔好叻,唔喊,而Day 2,玩了40分鐘后再去上堂,亦無扭計,好聽話!

    回覆刪除
  6. 南瓜仔好叻叻, 遲啲同老師同學混熟就唔會呆架啦~~~

    回覆刪除
  7. 南瓜仔好叻呀,適應得好好啊 ^^
    放蔥係書包,哈哈,我細個時媽媽都係咁做架,好攪笑.... finally,我master 畢業,南瓜仔咁叻又醒目,一定phd ^0^

    回覆刪除
  8. 南瓜仔叻叻!Alfred上到K1,都仲係分離恐懼,喊住唔捨得媽咪...

    回覆刪除
  9. 南瓜仔好叻仔呀!相信他會不斷地在進步,同時,希望南瓜仔盡快適應和享受校園生活!:)
    嘉路,祝你們一家中秋佳節快樂!:D

    回覆刪除