2016年10月21日 星期五

南瓜妹@31個月

21/10/2016 (31M)


突然進步左!??可以食到8-9成,點解呢!?我都唔知 ......

南瓜妹,你要繼續努力,你仲有好大進步空間架!(雖然食到8-9成,但我俾佢既份量唔多)

另外,我 cut 左南瓜妹既夜奶,因為佢越飲越少,由7安變左2-3安,加上我又唔覺飲左夜奶會肥 (同南瓜仔都一齊cut,又係越飲越少,飲左4年),不過早上都 keep 住飲奶,因為早上係可以飲哂,即係仲有需求。


午睡:13:30 - 15:00
晚上: 21:00 - 07:15
 
發展 
- 我一直覺得南瓜妹大肌肉發展麻麻,咁我就帶多左南瓜妹去公園玩.....

但我發現,南瓜妹做攀爬既動作係無問題,佢既問題係行路、跑步、跳躍等,所以我要對正下藥,我應該同南瓜妹跑多d,而南瓜妹亦開始學跳舞,希望有幫助。

- 之前仲著緊戒片底底(即係厚身底底,萬一瀨wee wee都唔會太濕,但見南瓜妹都無瀨過,咁即係唔駛再著咁厚身啦,係時候換番正常底底,但估唔到南瓜妹著92 碼既底褲仔 (H&M)都跌落黎........ 唯有再四周圍搵底底,原來要搵80碼既底底唔容易,大部份都係100碼起 (aeon, 千色店, 街巿都無),如要80碼就得包片底底,好不容易先係 mides 先搵到 ><

mides 職員仲笑住講:「嘩!咁細個就戒左片,我地得好少2歲碼(即80碼)既底褲仔(即係入得好少貨)」,職員又解釋,大部份小朋友都會買3歲碼,原因係佢地都會有個肥嘟嘟既肚腩仔,所以著3歲碼會舒服d,可惜 ...... 南瓜妹只有細細既肚腩仔,唯有著2歲碼!!

- 某天,南瓜妹突然同我講:「I want drink water.」...... 
呢句說話係好普通既說話,但南瓜妹基本上唔識英文,但佢係邊度學!?係學校!?定係跟哥哥學!?(唔知點解,南瓜仔有時無啦啦會同妹妹講英文!)定係跟工人姐姐學!?


返學
今個月無收過老師既電話,都唔知南瓜妹既進展係點,應該要等到家長日先知!

好彩,南瓜妹係一個愛分享既小朋友.......

好多時都係南瓜妹主動分享學校事俾我知,雖然唔肯定係真定假 (但我個人覺得應該有d係真,南瓜妹無必要講大話,最多都係將d事情講 d唔講d姐!哈!哈!)

加上南瓜妹有個"醒目"媽媽,每天放學都有媽媽接放學,有d媽媽會影下相分享俾我地睇(其實學校職員話唔俾),其中一次我見到 C 同學著左街褲,當時我心諗應該係瀨左 wee wee .....

南瓜妹又咁啱同我講:「媽咪,今日 C(同學) 瀨左 wee wee!」,嗱 ...... 我估無錯,無理由無端端著左街褲架!?

而南瓜妹最愛分享邊個無返學,最勁係有一次班上有 1/3 無返學(係whatsapp group 已知),南瓜妹都能講得出邊個無返,有時會諗點解佢咁 "八"架!?有無專心上堂!?

南瓜妹就無乜講學校學左乜 (唱歌除外),不過都係 PN,我就不會太緊張,我無跟過佢學校學乜,雖然佢地校長話大部份小朋友都識哂 a-z (sorry,我既女係唔識,哈!哈) 

鐘唔鐘意返學!?

唔.........應該唔係太鐘意,但又唔係抗拒,因為佢從來無講過唔返學,但有天落雨,南瓜妹好開心:「媽咪,落雨呀!唔駛返學!」

但都鐘意同學同班主任,因為佢成日話要約 C 同學、Y 同學同李老師去波波池玩。

其他
-  16隻牙
-  23.1磅(10.5kg)

2 則留言:

  1. 南瓜妹好搞笑, 佢同你分享好多學校八掛事:P

    回覆刪除
  2. 返PN已經講到咁多學校嘅事,證明佢唔係一舊飯,其實好叻女呀﹗

    回覆刪除