2017年2月15日 星期三

2017 情人節

14/02/2017 (4Y5M26D) + (2Y11M24D)

「 情人節快樂!」

今年情人節,都係好簡單咁過 ........

呢間已係第七年黎,仲未"執"真係好叻叻啦!(現在既小店越來越少)

同前幾年一樣,都係提早食飯,六點鐘就去餐廳!(有小朋支會明,因為要返學嘛)

由於 hd 未能準時收工,所以我放工就要立刻回家,再帶南瓜兄妹去餐廳,好彩兩兄妹都合作,去到唔駛等位,yeah!!(我地食完後,出面有好多人等位呢 ......)



- 士多啤利魚沙律
- 刺身盛 (牡丹蝦、池魚、海膽)
- 甜蝦蓉和牛卷
- 脆皮芝士蟹肉卷
- 蒜片和牛粒
- 海鮮魚湯稻庭烏冬
- 飲品
- 甜品

 另外,仲叫左三件厚切魚生、玉子壽司同粟米壽司!!


↑ 食完之後就去左買個士多啤梨蛋糕!!


老土d講,只要有1大2小既情人一齊,天天都係情人節 ~~~~~~


11/02/2017 (4Y5M23D) + (2Y11M21D)

元宵節!!


↑ 對我來說不是什麼既日子, 不過 hd 襯帶南瓜仔去上興趣班時,偷偷地去左尖沙咀買蛋糕仔俾我,雖然不是什麼名貴禮物,但 hd 有心咁做,我已經好滿足 ^^

南瓜仔見到件蛋糕,就兩眼發光,又話想食!

咁我當然同佢「分享」啦 .....

點知,南瓜仔食左第一啖:「嘩!好好味呀 .......」(個樣仲要好滿足咁,我相信係好好味)

南瓜仔一口一口就入口,結果南瓜仔一個人就食哂 ><

其實南瓜仔應該要同我分享,唔可以獨食 (之前,佢地想食乜就俾哂佢地食 .......但現在心態轉變左,就係要佢地明白,不可以獨食,除非對方話唔食(我同hd會照食,只係會食少少,唔好俾佢地覺得,俾佢地食係理所當然),否則唔可以一個人食哂)

不過,今次見佢咁滿足,就由得佢啦!(加上南瓜妹瞓左)

7 則留言:

  1. 難得你們仲有心慶祝!我們一家無慶祝好耐啦!諗起都悶!

    回覆刪除
  2. 可能我自己都為食,所以我係唔會因為小朋友話想食就將自己嘅嘢食全部俾晒佢,頂多請佢食幾啖,嘻...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果....你有個厭食既小朋友,成日乜都唔食,當你見到佢食得咁開心時,就會想俾佢食多d!!(有厭食bb既媽咪會好明白 ><)

      刪除
    2. 再補充....由南瓜仔出世至今,我只係見過唔多過五次食野咁滿意既樣,當我見到佢咁滿足時,我內心係好開心,唔捨得叫佢俾我食!!

      刪除
  3. 小店可以捱7年真勁,我之前喺元朗住,都好多小店,好味又人多嘅,好多兩年都要BYE BYE,好似話因為租貴....

    回覆刪除