2017年6月13日 星期二

2017 最佳公公

多謝公公一直照顧南瓜兄妹........

我唔係太信任工人姐姐(都唔想講詳情),若不是公公幫手照顧,我都唔知會變成點!??


早上,我會攪掂哂南瓜兄妹,之後就送南瓜仔上校巴。

而公公就負責送南瓜妹上校巴,之後公公就去表弟家。(我同妹妹住同區,但就不同屋苑)

到中午時,公公怕我/hd 接唔切南瓜妹,所以公公每天都會陪我一齊接南瓜妹,當接完南瓜妹後,公公又會去表妹(姐)家接放學。

4點左右,公公又黎接南瓜仔放學,直至我回家。


雖然不是好辛苦既工作,但係「好困身」工作,連一些私人時間都沒有,我好感謝公公多年黎既幫忙。

父親節臨近,我地一家人提早慶祝出街食飯,而我就諗了一份小禮物給他,作為少少既心意!!


↑ 公公有,又點少得婆婆呢!?

婆婆開心到呢 ~~~~~

hd 有無!?當然無啦,我唔想屋企多件野!哈!哈!

1 則留言: