2017年8月23日 星期三

親子好去處@【2017 暑假】大樹先生

10/08/2017 (4Y10M22D + 3Y4M10D)

好多人已經「朝聖」左,都知道佢地收費貴、食物質素麻麻,但 hd 又 book 到 ........

唔...... 個波波池比我相像中細,不過對南瓜兄妹來說已經好好玩!!

兩個小朋友就好快投入波波池中 ........

玩玩下,南瓜妹就走出去玩「煮飯仔」,而南瓜仔當然係玩「車」啦!!

又偷入去「 0-24個月 遊戲區」,hd 話有職員叫走左1個三歲既小朋友  ....... 但無人叫走南瓜兄妹,可能佢地都係似 24個月以下 =="

對於「沙池」,佢地都無乜興趣,都玩唔夠 3分鐘就話唔玩!!

食午餐啦,有最低消費,而且佢地既食物都唔平,所以只係食2 個主餐都要 $400 ><

食完,兩位小朋友又去玩過。

去完呢一次,應該無下一次,不太值!哈!哈!

費用:$5xx (除左大人有最低消費外,仲要俾小朋友清潔費)

而我,又要返下午工 ......... 不過咁放法,就可以同南瓜兄妹玩多啲,所以我覺得呢個放假安排都不錯!哈!哈!

1 則留言: