2017年12月23日 星期六

1220 結婚8周年

20/12/2017 (5Y3M1D) + (3Y8M30D)

不經不覺又一年了!!


↑ 多謝老公既花!!

1) 南瓜妹 - 學校聖誕派對 (不是親子,只係送係學校門口)

係我第一次送南瓜妹返學 (因學校提早要回校,校巴又未能配合)

一去到學校門口,南瓜妹就同佢既同學仔手拖手,就知道佢地係好朋友,希望佢地友情長存!!

亦慶幸遇上好班主任,因為南瓜妹有「恐懼聖誕老人症」(上年,pn 時見到聖誕老人後,當時只係等南瓜妹慢慢「淡化」,但事實上,係南瓜妹深處仲係恐懼)

所以我係三日前已同班主任講,但有經驗既班主任,叫我地不是「淡化」聖誕老人,而係令南瓜妹不再害怕,當然我地做家長要配合 .........

結果,南瓜妹不再害怕聖誕老人,感恩遇上一位有經驗既老師!

因,要送南瓜妹返學,當我送佢南瓜妹入門口後,我就立刻「飛」回公司,估唔到 ........ 我無遲到喎,做了阿媽,真係乜都做到!哈!哈!


2) 聖堂 - 聖誕派對

沒有特別慶祝,啱啱遇上聖堂攪既聖誕派對,所以就黎參加,對於我地來說,只要大家一齊,就已足夠,去邊度慶祝都是一樣的!!

 ↑ hd 就整左煙三文魚法包 ........ (好彩唔駛我整!哈!)

我地食完野,就係小朋友玩遊戲,仲有神父同小朋友一齊唱歌,估唔到 ....... 南瓜兄妹咁鐘意神父唱歌,仲做了小 fans 添!哈!哈!

沒有留言:

張貼留言