2018年2月13日 星期二

親子好去處@南瓜妹第一次公開表演

11/02/2018(5Y4M23D + 3Y10M21D)

記得南瓜妹 PN 學校表演時,全班只得佢一個坐係地上,郁都無郁過,而且眼框內有仲淚水 ......

愉景新城 

今次,係第一次正式「公開」表演,但今次我對南瓜妹信心十足,點解!?因為當佢知道要表演時,係屋企跳次幾百次,無誇張 ........ 南瓜妹真係一日跳數十次!!

表演當天,見到南瓜妹台上「滿足」既笑容,就知道佢真係鐘意跳舞!!

當然順利跳足全程(雖然只得1分鐘),我好私心地覺得佢係跳得最好。

我有無喊!?當然無喊啦 (有乜好喊!?哈!哈!)

原本我好擔心天氣會好凍,好彩是日天氣唔叫凍,而且係商場內,而佢地只係臨出場前先會除外套,所以都叫 ok


鯨魚花園

去到愉景新城,又點可以唔去出名既鯨魚公園呢!?正當南瓜妹入去預備時,我地就帶去南瓜仔去玩!!

雖然南瓜仔細細粒,但佢已經可以自己爬上去!!
 

沒有留言:

張貼留言