2018年5月18日 星期五

2018 母親節 @ 塔門

13/05/2018 (5Y7M24D + 4Y1M22D)

又到母親節啦!!

我地首先去左西貢松記食車仔麵,之後就搭巴士入黃石碼頭,再搭快艇入塔門 (南瓜兄妹太愛搭快艇,全程笑唔停)

明明又人同我講係「平路」,結果........ 當然唔係啦!><

今次唔同上幾次行山,因為天氣真的好熱、好熱、同好熱 (重要野,要講三次),所以今次南瓜兄妹係有唔願意行 ><

「吓!仲未到!?」、「要行上山!?」(望住好高既山)、「又要去景點!?」、「我好熱」、「咁咪好攰?」、「出唒汗啦.........」

其實呢啲全部都係我心底話,我堅唔想行 ........ 但為左小朋友,我都要同佢地堅持,最後當然成功完成啦!!

↑ 環境真的好美,而且仲有好多牛 .......屎!=.="

用了 2 小時就行完,真係少啲體力都唔掂 ......

回程時,當然要飲凍冬飲品 同 食菠蘿冰啦!!


原本諗住 18:00 前可到商場,點知遇上塞車 ><,去到商場時已 18:10 ........餐廳都排哂長龍 ><


↑ 我地又好好彩,正想回家食飯時 (我真係唔會等1小時,我攰到想死),啱啱行過酒樓,又咁啱有人取消 booking,我地唔駛等位啦,最重要係食物質素不錯!!

回到家,就食蛋糕 ........

 ↑ 母親節禮物,全部都同「花」有關!哈!哈!

沒有留言:

張貼留言