2014年4月23日 星期三

南瓜妹@1個月

21/04/2013 (1M)

咁快就1個月啦~~~~~

最煩又係唔食奶,但瞓得幾好,即使醒左都未必會喊,只會眼仔碌碌。

當然南瓜妹都有喊,但唔算多,有時佢喊我都無理佢,因要睇住南瓜仔,特別係佢出牙既日子,唔理唔得。

坐月期間,母親大人黎我屋企幫手,會預備午餐同晚餐既餸,餵奶同幫妹妹沖涼。
 

南瓜妹同哥哥一樣唔食野。

頭幾日就開60ml,由day 10就開75ml,去到day 17開90ml。但開幾多,唔代表佢食幾多~>_<~

健康院醫生話佢食得太少,要我迫佢食,現在每3小時餵一次(8餐),每次90ml,但好多時食唔哂,但若只食得30ml,我就要隔1小時再餵多30ml,咁就變左一日9-10餐,但全日都係食得6xx ml左右,而最煩係嘔奶,差不多日日都會嘔奶,已經每1安掃一次風,但都係嘔。

hd係一個好爸爸,由南瓜妹出院到現在,絕大部份3餐既夜奶 (12點,3點,6點)都係hd餵,主要原因係hd大部份時間都餵得哂奶,而我就餵唔哂,為左南瓜妹食多啲,辛苦哂佢,但有時見佢太累(唔駛3秒就瞓著),我唔忍心叫醒佢,就由自己餵。

大便
原本食雀巢能恩,但見南瓜妹便便好稠又少,而且又食得唔好,所以就幫佢轉左惠氏S26,轉左之後便便soft左,所以應該keep住食。

平均一日1-2次!


好鐘意瞓,食食下就瞓,我估佢平均瞓 20小時!!
個樣唔似女仔,唯有著下裙啦

買左東海堂蛋糕,但唔好食,另外叫埋屋企人黎慶祝。

22 則留言:

  1. 嘔奶都好正常既,唔好擔心。 食得少又真係幾煩惱,會唔會係奶咀唔好呀?初生bb 係訓得多,到佢大d 訓少d 可能又唔慣了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但日日都嘔奶,我現在好怕餵佢

      刪除
  2. 祝南瓜妹越大越食得!
    呢段時間,辛苦晒爸爸,希望佢快啲戒到夜奶,大家可以舒服啲~

    回覆刪除
  3. 嘔奶都真係幾煩,關唔關奶樽多氣事呢?不過南瓜妹個身型唔似食咁少嘢喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用chu chu奶樽,要佢吸食先食到

      刪除
  4. 咁快滿月啦,南瓜妹瞓得係好事呀,至於嘔奶都正常,肚B果時成日噴射式嘔奶都有keep住肥架
    一日9-10餐真係冇時停呀,南瓜妹要食多啲奶奶唔好要媽咪咁辛苦呀

    回覆刪除
  5. 滿月快樂!! 祝南瓜妹越食越多...身體健康!!

    回覆刪除
  6. 咁快又滿月, 好快就可以同哥哥去公園玩喇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇住兩個一齊去公園玩,我估都不容易,哈

      刪除
  7. 咁快就一個月了~ 快高長大~ 食多d 野呀, 唔好要mami擔心呀!

    回覆刪除
  8. 話咁快又滿月~祝南瓜妹身體健康!!!

    回覆刪除
  9. 滿月快樂! 我見南瓜仔好錫妹妹呀, HD 都好錫你呀, 幫手餵夜奶.

    回覆刪除
  10. 好可愛!訓得多咪好!anki 都係訓得多先有肉地!

    回覆刪除
  11. 仲有 hd 真係好叻!入得廚房出得廳堂!頂瓜瓜

    回覆刪除