2014年6月23日 星期一

南瓜仔@冒險樂園生日會

22/06/2014 (21W3D)

今次係南瓜仔第5次參加生日會,頭4次都無寫blog,我都唔知點解無寫,哈!

我都係單拖帶佢去,hd留係屋企睇住阿妹。雖然現在唔駛拎食物出街,但尿片,餐具,水壼,後備衫要帶,真係唔少野拎。

之前大部份部活動都同hd一齊,睇黎我都要習慣多啲單拖。

生日會地點係油塘冒險樂園,環境都不錯呀。

↑ 完全係可以自己玩啦,唔駛我幫手,真係大個仔!

不過我都係怪獸家長,要係佢身邊睇住佢,哈!
↑ 當然唔少得吹爉蠋同切蛋糕啦。

主人家仲安排左活動,不過南瓜仔比較細,未識玩,所以全程都係佢身邊教佢玩。

呢度係可以全日任玩,但我就玩到1點就走人,因為屋企仲有阿妹,老公又未食飯。

諗住南瓜仔玩在咁耐,返屋企就立即瞓,佢竟然唔瞓,成日講講講,把口唔定喎,攪左半小時先肯瞓。




6 則留言:

  1. 依間冒險樂園好似幾多野玩喎!!

    回覆刪除
  2. 好多野玩呀!我個女實開心到吾願走呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔無得揀,因為要返屋企睇妹妹

      刪除
  3. 有全日任玩好,中途食完野,可以再返去玩过!
    我都想单拖帶一仔去街,但一仔爸係緊張大師,唔比呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在無法,有2個,所以好多機會單拖。

      刪除