2014年6月12日 星期四

南瓜仔@MMRV第二針

11/06/2014(21M23D)

原本計劃MMRV 疫苗第二針係18個月打,但前排四周都無得打,前一天睇到智匯fb話有貨,就快快打去book。

因為打第一支MMRV疫苗針燒左幾日,仲要係高燒,趁現仲放緊假,有時間照顧。二來南瓜仔就快返學,學校傳染水痘咁就煩,屋企仲有個細,所以就打鐵趁熱做左去。(註:MMRV疫苗 第二針建議4-6歲打,亦可打完第一針後3個月後打)

↑ 打針都有野送!?魚肝油,正!!

一南瓜仔一見到支針就喊,但打完唔夠5秒就無喊喎……

希望今次打完唔好發燒,唔好病(>_<)

南瓜仔現在21個月,我都未試過單拖帶佢出街食飯,今次係第一次。

↑ 最估唔到佢食哂成個烏冬,四分三條魚,三分一碗粟米,係唔係好餓呀!?
↑ 之後帶左去玩具反斗城玩左一陣。

再帶去Gap,就行去途中已瞓左。
↑ 買俾南瓜仔既短褲,有7折。
↑ 買俾南瓜妹,亦係第一次買衫俾佢,南瓜妹既衫唔係朋友二手,就係著哥哥,又或者係朋友送。

阿妹,你唔好怪爸爸媽媽,我同妳爸爸都係有同一個諗法,就係將啲錢放係教育上,內涵/健康比外表重要,而且現在仲咁細,等將來你大個囡,媽媽一定陪妳買靚衫。

9 則留言:

  1. 南瓜仔都唔算食得差呀!
    哈哈,我都極少買衫比妹妹,一個星期真係得個 7 套衫咋,要係咁洗先有得著 :P

    回覆刪除
  2. 龍BB都已經打左第二支水荳針,都係去智滙先有貨!
    我都買左條間條褲+藍色褲仔……(孖公仔^^)

    回覆刪除
  3. 南瓜妹媽媽你好:

    我是親子網站Yes-Parents.com 的Bobo,想邀請你和南瓜妹參與博客體驗活動,希望與你詳談,歡迎與我聯絡。電郵: marketing@yes-parents.com

    回覆刪除
  4. 南瓜媽好堅呀,我單拖帶肚B出街唔敢坐低食野架,搞搞陣一個人睇唔住 XD
    Gap條女仔褲好靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔成日都係坐椅,食一小時,所以佢習慣坐得耐。

      刪除
  5. 不好意思, 我想問下第二針的反應大不大? 我囝囝也是打第一針時反應很大, 他現在21個月了, 我也不知道應不應該給他打第二針, 可否給點意見? 謝謝~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己既囝第二針就無反應(第一支就發高燒),而你囝囝都打左第一針,都係打埋第二針 (都洗濕個頭 ><),第一針好似保障8X%,打埋第二針就去到9X%。

      我阿囝打哂兩支針,但都中左水痘,好係出得唔多(數十粒),亦無痕、無發燒、發亂發脾氣,醫生話係因為打左MMRV針,所以先"發"得無咁勁!!

      若沒有打針,又出水痘的話,小朋友就會好辛苦,可能全身都出水痘(我朋友話連JJ都有 ><)

      打完第二支針,可能有幾日不良反應,但總好過出水痘,到時仲辛苦.....

      刪除