2014年12月24日 星期三

南瓜仔@27個月

19/12/2014 (27M)
 

無改善,都係唔鐘意食,真攞命!

大/小便
戒片:同上個月差不多,都係每日 2-3次 vee vee,距離戒片仲有一段時間!哈!


夜上就10點前多數就會瞓著!

次次都係熄左燈就話去 vee vee!

發展
1) 說話:
- 成日問:「咩黎架!?」答完佢,佢又再問,我又再答!
由屋企出發去搭校車 .....(1) 指住聖誕花,問咩黎!?(2) 指住舖頭落左閘,有問咩黎!? (3) 指住商場公仔 (我真係唔知乜公仔), 又問咩黎!?(4) 指住泥頭車,又問咩黎!?

一日至少問20次「咩黎!?」,現在先係開始 ...... 有排答!!

- 識得正確用"你"字,英文未識用 "you"!

- 越來越多英文完齊句子對答!

2) 越來越曳
- 唔聽指令,叫佢唔好咁做,佢仲刻意做,之前就話出水痘,現在真係唔聽話 .......
- 唔肯行,若肯自己行就亂咁走!><

3) 大膽左
- 之前(1) 叫佢舉手叫埋單,舉完手唔敢講。 (2) 問佢要蘋果汁定橙汁,講左橙汁,之後服務員黎左又唔夠膽講。

今個月進步左, (1) 舉手叫服務生送個汽球俾佢,講:「我要波波,妹妹拎左我波波!唔該!」。(2) 同服務員:「唔該,我要士多啤梨蛋糕!)。(3) 買蛋糕仔俾佢,佢會同服務員講:「我要藍莓(味)!」(當然有我呢個翻譯員,但我係聽得明!)

- 搭完車會bye bye 司機 (無論係咩交通功具,連巴士咁遠司機位都要講bye bye),搭完的士,講:「我要俾錢!」

- 但學校聖誕party唔肯表演,死都要拖位我 .......(有待進步)

4) 記憶力
- 問佢今日有無同 Jadis 同學玩 (班主任話佢成日同佢玩),佢話:「Jadis 無返學!」,後來同家長證實,小朋友真係無返學。

- 沖涼時發現對腳損左,佢同我講:「係公園跌到!好痛!」

5) elmo
- 勁鐘意elmo,所以hd係淘寶買了好多碟俾佢睇,elmo world 既英文比較簡單,啱哂佢呢個年紀睇,不過始終係卡通片,都係少睇為妙!

返學
今日個有家長日,南瓜仔順利升番原校,老師評語:
- 最初只會聽老師指令,現已自動自覺做好,然後自己坐好
- 會同同學講野,但好少同老師傾計

其他
- 24磅
- 16隻牙(可能出緊牙,因為佢呢排成日放手指入口,但又大唔開佢既口睇!><)

沒有留言:

張貼留言