2017年7月14日 星期五

南瓜仔@K2完結

14/07/2016 (4Y9M25D)

K2 完結啦,沒有唔捨得,因為仲有一年讀嘛!哈!哈!

南瓜仔亦沒有任何不捨得,仲話自己升班,唔會掛住K2班主任..........

(隔離班既同學唔捨得老師,係堂上大喊........老師都喊左出黎,之後老師又同番個家長講,個家長又喊,係唔係我「冷血」呢!?)

同上年生活模式一樣,所以都無乜問題。

仲係幼稚園階段,所以一般情況下,一星期會去1-2次公園 .........假日都會有玩樂。

南瓜仔遇上一位好班主任,都係呢句「好老師比好學校更重要」,而好老師係可遇不可求。

老師有沒有將小朋友放係心上,作為家長會見到的。

只係講學期尾,學校已經沒有安排家長日,班主任係 whatsapp group (班主任連電話都俾埋我地) 主動同我地講,會打電話俾我地 (唔係俾張成績表我地就算),告知小朋友學校生活上、成績上既問題或改善地方,作為家長真係暖在心頭。


學習方面:同上年一樣一年三次考試,只係多左一星期兩次默書。

曾聽閒 K2 課程會較深、多、教得快,而南瓜仔適應到(或都不是傳閒中咁深),所以都無乜大問題,只係比K2用多左時間溫書/做功課。

考試成績理想,對我來說已超額完成,但我心明考試做得好,唔代表他聰明,只係佢有努力付出。

希望南瓜仔會升上K3後會學業會繼續進步,亦繼續開開心心!!


而最大挑戰就係考小一,都係要平常心,唔會俾太大壓力俾南瓜仔,始終都係一個未足5歲既小朋友,而且深明做細B係比較難考。

1 則留言:

  1. 原來K2會一樣一年三次考試,都唔小啊~
    南瓜仔叻叻 ^^

    回覆刪除