2017年7月25日 星期二

南瓜妹@PN完結

未讀 PN 時,我就一心考龍校,所以今次南瓜妹離校,無一種「難捨難離」既感覺(但都有不捨既感覺,特別臨到學校尾時)。
而南瓜妹對於自己要轉校,亦無任何野,仲話鐘意新校多啲!不過南瓜妹就有唔捨得同學仔,問:「點解 XX 唔同我讀同一間!?」「我想同 XX 一齊返學!」(阿女,你知唔知 XX 考到另一間龍校,只係你考唔到 =.=')


講番呢一年.........南瓜妹好快就習慣校園生活。

喜歡回家分享學校事(特別係是非 ><),但每次佢同我講,我都會細心聆聽,雖然唔知有幾多成真,不過佢肯主動講,已經足夠。


自理能力:

食飯/著鞋 - 退步左(應該係懶左,當然做家長都有責任!)

其他野都有進步,只係進步得唔多。(呢啲就係惰性 ><)

學習方面:

由於係 PN 關係,所以基本上無跟進過佢任何學習上既野 (咩理論呢!?),而且每次評估表都不錯(可能其他小朋友係滿分),咁就由得佢。


故事爸媽 (14/07/2017)

第三次做了,原本只安排 hd 去 (因為南瓜妹想爸爸去),但南瓜妹無端端要我一齊去!?好吧!就請埋呢日假,去做「故事爸媽」!!

南瓜妹都係無乜反應,算了吧!哈!哈!


19/07/2017 (3Y3M28D)

最後一天返學啦..........

我用午膳時間去接妹妹放學 (呢個媽媽最後連午餐都無食,直至放工),可惜佢唔肯同佢既同學仔影相,好彩佢肯同老師影相留念!


希望南瓜妹會鐘意新校、新同學。

沒有留言:

張貼留言