2018年3月27日 星期二

南瓜妹@48個月

21/03/2018 (36M)

不經不覺你已經4歲了!

隨著你越來越大,你和哥哥相處時間就越來越多,有時可以為了一件好少既事就嘈亂巴閉,見到都心煩 .......

但有時亦為了一件少事,你地又會玩得好開心,最攪笑係你扮馬俾哥哥玩!!

妹妹,我希望你知道你只有一位哥哥,我好希望你地能夠相親相愛!!


唉!都係無乜進步!!

妹妹,你可唔可以食多啲野呀!??


都係 keep 住有午睡,晚上9點前就瞓。

仲係好愛我,晚晚都要我陪佢瞓!哈!哈!
 
發展 
語言發展比哥哥更快,可能係女仔,加上有哥哥每天同佢傾計!

我已經無乜抱佢了,仲可以自己行山2小時,呢樣真係要讚下佢!!

記性同哥哥一樣咁好,所以應承左佢地既野,唔可以唔做!!



返學
現在可以朝朝帶佢上校巴,放學就我同 hd 輪住接!!

班主任不會任何野都出 MEMO /通告/ 手冊通知小朋友要帶乜返學,要小朋友回家自己講,若果當天南瓜妹「發夢」,佢就唔識同我地講 .......

好彩係南瓜妹算專心上堂(因為佢識回家同我地講),所以佢叫我帶乜我就帶乜,而且現在有 whatsapp group 所以就更加加強我對南瓜妹既信心。

有次,班主同我講,見南瓜妹眼腫腫,老師問佢乜事(證明老師真係好細心),南瓜妹竟然將爸爸尋晚罵佢既事講出來,仲要講得好清楚.........事後我同hd講,「你唔好蝦妹妹,妹妹會報串!哈!哈!」

過去兩次家長日,班主任俾南瓜妹既評價都正面,希望妹妹繼續 keep 住!!

媽咪只望你能原校升小學,媽媽真係唔想「小學大作戰」,妹妹,你要學校乖乖呀!

其他
-  14kg

↑ 南瓜妹4歲生日當天,我地沒有特別慶祝,只係買左個蛋糕俾佢!!

妹妹,媽咪祝你:
「身體健康!」
「有個快樂既童年!」

沒有留言:

張貼留言