2018年3月29日 星期四

南瓜仔@K3 GAMES DAY

22/03/2018 (5Y6M3D)

上年,因天雨關係就取消左.......

今年,天氣好到不得了!!yeah ~~~~~~

南瓜仔已經再不是 BB,PN 同 K1 都係跟住我,今年 ...... 佢完全忘記左我 =.=


一開始,就係唱校歌 (SORRY,到現在我仲未識唱)做早操!!

之後就玩攤位.......

學校安排左10個攤位!!

呢個仔,有了朋友就忘了我,我有我幫佢排隊(其實我係同其他家長"吹水"),佢有佢同同學仔四圍玩,仲要跑到老遠 ><

好彩中間有個 Break .......... (我可以休息一下)

靜靜雞講,PN 同 K1 我都係玩到中途就走左,但今年就無........ 因為南瓜仔參加左「接力比賽」(係完哂攤位先開始),我之前望左通告 N 次,睇得好清楚係小朋友參加,不是「親子」,真的太好了,唔駛我跑!哈!哈!

見到南瓜仔跑接力,同同學仔一齊合作去比賽,真的覺得佢又大個仔了!!

不過,第二天,我覺得自己骨頭都散左!!

沒有留言:

張貼留言