2019年1月1日 星期二

2018 回顧 + 2018 重要生活點滴 + 2019 展望

2018 回顧 

睇番上年既展望…….

1) 全家人都身體健康

感恩,呢一年我地全家人都健健康康,我真係我最想既願望,無野比健康更重要。


2) 南瓜兄妹相親相愛

手足之情好重要,但無奈呢兩個小朋友好鬼煩,一時就「老友鬼鬼」、一時就「火星撞地球」。

南瓜仔返半天既日子,我就好頭痛,我就會收到 N 次電話,大家互相投訴,唔係唔想理佢地,但我返緊工,真係幫唔到太多 ...........


3) 可以買樓!!(呢個講左 n 咁多年 >.<)

都係仲未買到!哈!哈!
係香港生活真的不太易!!


2018 重要生活點滴

南瓜仔:

K3 生活完結了,做左小學雞,更加發現「大細B」既差距,不是指學術上,而係「自理能力」.......

老師既評語,就係佢太 BB,即係有些同學不用老師再提,佢地都會自動自覺做好,而南瓜仔仲要老師提,但呢樣真係不易幫他,唯有等佢自己慢慢長大,再不斷既提醒!!

學術上,中文對佢黎講真的不易,真係要再下功夫。

一直希望南瓜仔能夠入童軍,點知學校既童軍係不易入(要甄選!?),南瓜仔又好好彩,俾佢入到,我地希望佢能學會「團結」既精神!!

我呢個媽媽成日化身做「家長義工」,只為了他們「想要」我做,我明白當佢再大一點時,未必想我再做「義工」。

每天,我都會送南瓜仔上校巴,其實每朝我都好想瞓,每天都問「幾時唔駛咁早起床?」,但我知道,總有一天,他會長大,不想我再送。

有天,我係街度同南瓜仔講:「媽咪想抱下你!」
南瓜仔:「媽咪,我好重喎!」(知自己超重)
我:「就係你越來越重,所以媽咪想再抱你,你再重啲,我真係抱唔起你!」
南瓜仔好開心俾我抱住!!
雖然抱得佢唔耐,但我真係好想抱住佢...........

南瓜仔對於自己身高有要求了,真係大個仔,知道自己個子矮小,所以佢好努力食飯、拉筋、跳高(無論佢點攰,臨瞓前一定會做,亦不會hea 做),只係我地倆公婆基因太強,唯有靠佢自己後天努力!


南瓜妹:

學校評語都不錯,希望南瓜妹繼續KEEP住,最令我放心係佢願意分享學校既事情,做得不好地方會叫我地再教佢,呢一樣野哥哥從未做過!!

南瓜妹係讀 happy school ,所以都有「外補」幫下佢,但我地無「加強進補」,始於都係一個 K2 學生,我都係希望佢能快樂地學習!!(只望佢原校升上)

佢既小姐脾氣都係重點改善(好彩學校無),懂得「做戲」 ........

南瓜妹亦好好彩,入到小蜜蜂,因為係由幾十人中抽20人,而南瓜妹又好幸運抽中!!
我都係希望佢學會「團結」,記住小蜜蜂既誓詞!!



2019 展望

1) 全家人都身體健康! 

2) 南瓜兄妹相親相愛!

3) 南瓜妹能順利直升原校、南瓜仔能快快適應小學生活!

4) 南瓜仔能快高長大!

沒有留言:

張貼留言