2013年11月17日 星期日

南瓜仔@「升呢」!!

南瓜仔「升呢」做哥哥啦~~~~~~

已經差不多5個月啦!!

在13、14周時已經feel到胎動,去到19周時,就更加明顯!!

我平時既時間比哂南瓜仔,連胎教都無乜,私家產檢又無第一胎咁密(因為南瓜仔要見試,d時間好難就!),連blog都無幫佢寫,所以真係有點唔公平......

上次私家產檢已經知道性別(醫生話九成),要做埋結構先肯定!知道時再分享啦! 但hd已經幫佢再左中文名啦,係唔係好快手啦!?

英文名仲未改,但應該係 Car做開頭,咁我地真係一家人......

HD:Carlos ,我:Carol, 南瓜仔:Carsten

24 則留言:

  1. 恭喜晒嘉路 ^^
    唔怪得都唔得閒寫blog啦,有南瓜仔帶住,細B唔洗特別胎教啦,反而你要爭取時間休息呀!
    嘩原來你同老公個名泔襯,真係整定天生一對

    回覆刪除
  2. 恭喜晒~~~真係好"鄧"你哋開心!!!!

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜...南瓜仔升呢做哥哥啦, yeah~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家一齊加油,我都係去qe ,仲係跟上次既助產士

      刪除
    2. 我唔記得上次係跟邊個助產士lu, 不過今次跟呢個都好似ok~

      刪除
    3. 你逢星期幾?我係星期二

      刪除
  4. 恭喜哂你呀!!!! 原來唔見左咁耐, 係因為南瓜仔升呢做哥哥了~!!!

    回覆刪除
  5. 恭喜!恭喜!南瓜仔一定会係好哥哥!^o^

    回覆刪除
  6. 恭喜哂呀!!! 好多媽咪都榮升第二任媽咪喇。。
    南瓜仔就快做哥哥喇

    回覆刪除
  7. 恭喜晒呀! 好多BLOGGER 都有第二胎啦, 呢度越來越熱鬧呀!

    回覆刪除
  8. Yeah....終於公報喜訊, 南瓜仔連個樣都似哥哥feel ^^
    我覺得一家人個英文名字頭一樣好特別........

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 好耐無見,恭喜呀! 多D休息

    回覆刪除
  11. 恭喜晒!唔知點解最近特別多人第2胎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!哈!長痛不如短痛,快快生,快快有自由!

      刪除