2013年11月29日 星期五

南瓜仔@N班大作戰(一)

南瓜仔係細b,所以一開始就好擔心無學校收,所以見到乜學校(跨區)都報,所以報報下報左16間,所以個個星期都忙住 in 學校!!

係唔係怪獸家長!?我認!我認我係!咁又點!?香港地,係咁喎 ........

我只係想阿囝入到好學校,入到好既 N 班,到時 K1 唔駛咁煩 (當然到時又會報"龍"校,之後15年都唔駛煩!)

我都好滿意暫時既結果 (現時為止 in 左7 間,4 offer(s),1 waiting,1 rejected,1 間等結果),當然收到rejected總有點唔開心,但我已覺得南瓜仔好叻叻,始終只係一個未足14既 BB,而且又有咁大既競爭,有 OFFER 已經好好啦!


12/10/2013 (12M23D)

(一) 綠茵英文(國際)幼稚園(將軍澳) - 廣東話面試

第一次面試,講真,我真係無乜期望,一個12個月多既BB,可以做到d乜!??

同 HD 一齊去面試,因為呢間我係寄去(無排隊),所以我地係第三輪 (第一輪:排隊大B,第二輪:排隊細B)

第一部份:由我陪同,有個英文老師同一大班BB WARM UP,唱下歌、跳下舞!而HD就係出面填 FORM (用英文)!

第二部份:我同HD一齊陪同,問下平時誰人照顧囝囝、可否自己進食/如廁

面試內容:入形狀、食餅餅、俾水果、疊積木

南瓜仔全部都做到哂,臨走仲同老師BYE BYE 同飛吻!!

結果:waiting


19/10/2013 (13M)

(二) 比華利中英文幼稚園 -  廣東話面試

同 HD 一齊去,去到係一間房等 IN

由我陪同,同老師傾下計,問下阿囝日常生活 .......

面試內容:俾波波俾老師 (其實係枱面有玩具,南瓜仔自己玩,咁啱拎住個波,老師叫佢俾佢,我估唔係面試測試)

臨走時老師仲拖住佢走,南瓜仔又肯俾佢拖!!

結果:offer


19/10/2013 (13M)

(三) 翠茵小宇宙幼稚園(新都城I) - 英文/廣東話面試

同一日 in 兩間,好彩兩間學校都近,而呢間又俾我遲1小時先 in,我可以俾南瓜仔食完午餐,休息一間!!

我、HD、工人姐姐共排了20小時學校,點解會排!?

1) 「先到先得」,即係你排到隊就一定收
2) 近屋企
3) 係EK睇,係本區四大必選學校,評價好
4) 有國際班

所以我覺得值得排 (因當時唔知有無學校收南瓜仔,要買定保險),唯一唔好就係無全日制!

南瓜仔反應都OK,基本上都做到8成!

第一部份:我同HD一齊陪同,英文面試 (問下南瓜仔日常生活)

面試內容:玩串珠、指自己身體部份 (頭/口),最後幾個BB一齊唱歌/跳舞 (南瓜仔無乜反應)

第二部份:我同HD一齊陪同,廣東話面試,又係問下平時誰人照顧囝囝、可否自己進食/如廁

面試內容:入圖形版 (識拎出來,但未識放回)、玩車車、聲音測試 (係南瓜仔耳邊玩沙沙,睇下佢有無反應)

有同老師BYE BYE 同飛吻!!

結果:offer


01/11/2013 (13M13D)

(四) 博士山(香港)國際幼稚園 (將軍澳) - 英文面試

呢間係星期五面試,所以請了半天假帶南瓜仔去........

因為自己一個帶去,用車仔又麻煩,用 HIP SEAT 又唔太方便 (大住個肚),諗住係地鐵沿線,所以抱住佢去,雖然南瓜仔係瘦B,但我只得90多磅,對我來說抱得好辛苦 (平時我無乜抱,佢又唔係扭抱B),唯有俾佢自己行,但可能佢啱啱起身,唔想多行,行幾步就停左 .........

去到時,老師 / 工友們主動同南瓜仔傾計,可惜佢無乜反應,好彩我提早去,等佢WARM UP完十幾分鐘,佢就走圍行,同老師 / 工友們打招呼!

而HD就係臨 IN 前十分鐘就到左,佢就填埋問卷 (英文,都係俾佢填),咁就帶南瓜仔 IN!

南瓜仔表現都好好,基本上完全都做到哂!

面試內容:活動式,一路玩 (叫南瓜仔拎動物) 一路問HD問題(英文),之後就係一大班BB一齊玩,南瓜仔好主動,樣樣都係第一個做,疊積木咁 (同平時返PLAYGROUP 差不多)

結果:offer

02/11/2013 (13M14D)

(五) 玫瑰崗幼稚園 - 英文面試

嘩!勁遠,係半山,由灣仔港鐵站,仲要搭$4X 的士先到,四周圍乜都無!

又勁多人,我估最少有成千人去面試,而且個個BB已經唔係識行,係識跑、識行樓梯上落,絕大部份都係大B,好明顯南瓜仔同佢地相差好遠!

南瓜仔 IN 得麻麻,因為面試內容對他來說亦深左少許!

面試內容:指爸爸既鼻(做唔到)、插花等等,之後就一班BB做 ROLL ROLL 動作、原地360轉 (南瓜仔做唔到,好多大B都做到)

因為有太多人 IN(估計過千人),收得百多人,而且呢個又係出名既學校,機會真的好微微,所以打定輸數! 

佢地係以 email 形式通知,本來我都覺得幾好,但當係EK見到有JM收到結果,自己又收唔到時 (打去學校問,佢地叫我再等),個心真係忐忑不安,收信就每日派一次,有就有,無就無,但佢地既 email 係24小時,攪到我成日要 check 住 email,仲連續兩日都發夢收 email 添 (可能我太緊張!) ......

結果:reject 


09/11/2013 (13M21D)

(六) 英藝幼稚園暨國際幼兒園 (九龍塘) - 普通話面試

呢間係家姐既囝讀緊,家姐評價都好好,只係學費好貴,所以收左都要諗諗!

係in既前一日,我唔見左張面試信,搵左好耐都搵唔到 (但係2日前俾我搵番出來!),唯有第二朝早上打去,好彩佢地俾左個編號我,唔係連in都無得in ~~~~

今次好特別,同埋阿妹既囡囡一齊in,仲係同一時間,所以約埋一齊去!

去到已見到好長既龍,我都唔明點解唔俾入定去先,仲要俾太陽哂住,大人就話可以,但bb咁細,咁哂住就唔係太好啦~~~~~

由HD陪同,好彩係HD去咋 (我唔識講普通話,但係EK睇,睇下你既彩數,因為有英文、普通話同廣東話,睇下你咁啱安排左邊個),而阿囝OK,全部都做到哂!

面試內容:入錢落豬仔錢箱 (10多個,因南瓜仔唔夠高,HD有協助佢起身入)、彩虹圈、用刀切水果 (南瓜仔識得用刀切,但唔夠力切落去,所有 HD有 協助)、用搥仔扑木柱 

結果:offer


心儀既學校仲未 in ,佢地都係收左大B先,我好想南瓜仔讀全日制,因為細B出世後,我怕工人姐姐照顧唔到2個,我都知讀全日制好似好可憐咁,但都無法 ..........但最重要係有無全日制學校收佢!!

15 則留言:

  1. 南瓜仔in得好好喎~妹豬in咗4間,得一間有offer,2waiting,1 rejected =.=

    回覆刪除
  2. 南瓜仔好犀利呀!好叻仔呢!

    回覆刪除
  3. 南瓜仔雖然係细b,但好多動作都做到,好叻仔呀!
    一仔到现在都唔会指出口耳口鼻呢,还講緊bb話,又唔肯坐定定,面试时一定扣好多分!
    全日班或半日班,其实有好亦有唔好,如果有兩個孩子,又有心儀学校有offer,我会交比天决定。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得無得強救,有就有,無就無!

      刪除
  4. 有咁多個offer就可以安心慢慢揀啦﹗南瓜仔真係叻﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜德福多數唔收,in 得太差,我仲係報全日制

      刪除
  5. 好好呀,有咁多間offer,叻叻

    回覆刪除
  6. 都有4個offer好叻叻呀,我報得2間都仲未interview呢~_~

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油呀!!

      因為報得多,所以先多OFFER,但我覺得自己報得太多,下年報K1唔會報咁多.......

      刪除
  7. 南瓜仔好鬼叻呀! HK的N班制度我是知道, 但睇完你們interview的details, 感覺很驚訝, 1歲多1點的bb, 又可要求佢地做甚麼呢? 一額冷汗 -___-"
    我覺得瞕瞕一半都未做到, 可能我唔識教

    回覆刪除