2013年11月23日 星期六

南瓜妹


05/08/2013 (4W6D) – 初次發現

經期遲左一星期,心諗,唔會真係有左呀!?

真係有左!!!!!

當我見到兩條紅線時,第一個反應「唔係呀!?咁快中!!!」

而當我俾HD睇支棒時 (佢當時同緊南瓜仔玩),佢個樣笑得不知幾開心,仲不斷同南瓜仔講:「你做哥哥啦!」

我無諗過咁快就有左,但唔係意外...........

我同HD都想有兩個小朋友,等佢地成長得快樂一點,上網睇,最好係生完後9個月再懷孕比較好,所以南瓜仔6個月時我已經食葉酸!!

到了南瓜仔9個月,可以「計劃」時,我有點想打「退當鼓」,怕自己照顧不來,又擔心好多野,邊個帶南瓜仔上學呢!?南瓜妹邊個照顧!?工人姐姐會不會唔做!? (HD覺得一定攪得掂)

所以同上次有好大分別,就係無計任何排卵期,亦無勤力「開工」,諗住順其自然,但估唔到一開始就中左,真係天意!!

係呢個月,我仲食左2次自助餐(長腳蟹、生蠔、刺身、雪糕、西瓜)、勁食生冷食物(起碼食過5以壽司)、勁飲檸檬茶、咖啡,仲有食過藥添!!

開始又要戒口,唔戒口得唔得呀!?唉!!

P.S
:我好慶幸HD係一個好爸爸,雖然工作忙,但回家前一定會買齊南瓜仔/大人既餸、點忙都會同南瓜仔玩1小時以上,又會煮粥 / 餵粥 / 餵奶 / 換片,而HD 放假時,一定自己照顧番南瓜仔,即使南瓜仔食粥食得哪麼差,都唔會推俾工人姐姐餵!!

南瓜仔,你要記得你有個好爸爸,不過更加記得你有個超好既媽媽呀!!


06/08/2013 (5W) –
診所確認

去左私家診所再驗,因為要拎醫生證明嘛!!

確實真係有左!


07/08/2013 (5W1D) – BOOK QE

QE
實左太好啦,現在唔駛親身登記,FAX (2958 6140)資料 (醫生證明、住址證明、身份證,寫埋個聯絡電話) 俾佢地,下午就收到佢地既電話確實,7/9/2013 第一次見助產士!
17/08/2013 (6W4D) – 1次私家產檢

去番上次個私家醫生 ........

醫生見到南瓜仔:「嘩!大個仔喎!」

我:「但佢唔鐘意食野呢!!」

醫生:「唔係喎,都有肉呀!?」

之後就問番生南瓜仔既野,例如出生幾重咁啦!!

雖然係第二次懷孕,但心情都一樣緊張........

因為仲係細,所以要照陰超,醫生見到時:「嘩!都好快高長大喎!」

聽了呢個說話,個心都定了下來,但都不忘問:「有無心跳!?」

醫生:「有好明顯既心跳呀!」

醫生:「呢胎係女的話,咪一個「好」字囉!」

我:「我老公想仔,連名都改埋......

醫生:「連名都改埋!?」()

我:「但我想係女喎.......

我對住南瓜仔講:「你見唔見到你細妹呀!?」

我想醫生真的可能覺得我係傻!哈!哈!

BB
CRL(頭臀長度) = 0.4cm (但上次我係515mm,點解會細咁多!?不過有心跳就得!!)

自己
體重:40.8KG


07/09/2013 (9W4D) – 1QE產檢

由於前一天HD通宵幫南瓜仔排學校,本來HD話陪我一齊去,但今日去QE都無得照超聲波,只係見下助產士同抽血,而且南瓜仔又病,所以最後叫HD唔好陪我去!!

可能星期六,真係無乜人 .......

去到時候就要係大門口做登記,之後係大堂睇唐氏既片,無幾耐就入左去聽助產士講解黎緊佢地既安排!!

聽完就係大堂等叫名!!

入到去,姑娘都係問番基本資料,有無吸煙、有無糖尿咁,之後我好好彩,安排到唐氏結構俾我!YEAH ~~~~~

最後就安排抽血 .......

今次又唔係我第一次抽血,當姑娘幫我抽血時,佢話我啲血唔出,停左係度,要我不停手做動力,等啲血出,但最後只係抽到3支血 (要抽5),唯有抽埋另一隻手,但原本無孕婦排抽血,到眼見已有3個等緊我,我亦睇到已抽了15分鐘,心,只想快一點!!
當抽到最後1支時,我對姑娘說:「我有點暈!」
之後我有醒左時,我已左地上,我真係暈倒了!!

姑娘們就快快幫我,扶我上床休息,休息了一會,但都係好唔舒服,我就帶上勁暈既身軀,自己一人搵的士!

但係的士上仲係好唔舒服,唯有打電話俾HD係的士站接我,回到家後,我連飯都唔食,快快上床休息!!

到了下午,見南瓜仔仲未病好,自己又好轉,就帶南瓜仔睇醫生!唉 ..........

08/09/2013 (9W8D)

仲係好唔舒服,去睇醫生,醫生話我血壓低,要多點休息同飲多啲水!!

最慘係我既鼻水同咳越來越嚴重,又要照顧南瓜仔,又怕傳染俾佢,又怕食藥影響肚內既BB,但唔食又唔好,煩煩煩煩煩!!

P.S
:南瓜仔病左18日,我真係好辛苦,自己又病埋又好累,公司又多野要做,又要照顧南瓜仔 (佢病日子扭計左),真係好想喊!!
 

14/09/2013 (10W4D -->10W3D)2次私家產檢

南瓜仔仲病緊,本來唔諗住帶南瓜仔一齊去睇醫生,但HD好想一齊去睇,我又見南瓜仔好似又OK,而佢都成好多日無出過街,咁就帶埋佢去!

BB
大左好多,心都定左,因為前排真係無時間休息,我覺得有點對不住BB,媽媽真係好無用!!

又係好自然問男定女,醫生好似照到D (JJ),但唔能確定,HD就認為一定係囝了!!

政府同私家既預產期相差一日,咁我以私家為準!!


24/09/2013 (11W6D) – 2QE產檢

上次都係自己一個去做唐氏,今日又係自己一個人去!

無上次咁緊張,不過當我見到BB郁時,心,真的好開心!!哈!哈!

但我都不忘係螢幕睇數字!!

我又問男定女,姑娘話咁早,睇唔清楚,遲d先睇! (我都估到佢既答案!)

BB
頸皮:1.62mm (合格)
CRL
57.3mm (12W2D) - e.......大左喎!

自己
體重:40.9KG (無乜重過,睇黎我要加油增肥!)

又要再抽血,所以我一坐就同姑娘講我上次暈過!

姑娘:「你就係星期六暈左果個,你放心啦,我唔會抽到你暈架!」

我:「你上次都係呢度!?」

今次抽得好快,無暈,YEAH!!
 
09/10/2013 (14W) – 3QE產檢 見醫生


去到首先驗小便、量血壓、磅重,等了一會,就係見姑娘先,姑娘話紅血球指數低,之後又話第一次生南瓜仔無事,所以唔駛擔心!

之後見醫生,醫生又講番紅血球指數低,所以要長期食維他命丸,食到生為止,點解會咁架!??

再上床聽心跳,聽完就去拎藥,但一等就等左個半小時,超耐!!

自己
體重:41.9KG 
12/10/2013 (14W3D) – 3次私家產檢

今次就要睇下囝囝定囡囡,醫生一照就話:「應該係囡囡喎!」

我就忍唔住笑了出來,唔係我想要囡囡而係HD覺得係囝,而名都改埋!!哈!哈!

最後我再問醫生有幾成係囡!?醫生話:「九成,不過要做埋結構先肯定!」

咁即係要等到20周先肯定啦!(上次南瓜仔12W100%肯定,不過囝應該係好容易照到!)

南瓜妹
CRL
9.1CM

自己
體重:42.8KG 
20/11/2013 (20W) – 4QE產檢 助產士

見番生南瓜仔跟我既助產士,但我地傾南瓜仔既事多D喎!

傾完計,就上床聽下心跳,一切正常!

因為要長期食維他命丸,但我唔想去拎(上次等左個半小時),助產士話可能去藥房買到,我一心諗住出街買就算,但助產士堅持叫我去拎,唯有聽聽話話去藥房拎藥,好彩今次只係等左30分鐘!

自己
體重:44.9KG
 
23/11/2013 (20W3D) – 4次私家產檢

距離上次做超聲波已六個星期,我記得南瓜仔四個星期一次,我已覺得等了好久,但可能每個星期又要帶南瓜仔IN學校又返PLAYGROUP (太忙了),加上今次既胎動比上次早,所以無上次咁緊張.......

今次做做結構,其實QE都俾左期我做結構,但我都想做多一次........

一切都正常,仲100%確實係囡囡,YEAH!

南瓜妹!!南瓜妹!

南瓜妹
BPD=4.94CM (20W5D)
HC=17.7CM (20W4D)
AC=15.5CM (20W4D)
FL=3.11CM (20W1D)
HUM=3.25CM (20W6D)

EFW=340GM

自己
體重:46KG

36 則留言:

  1. 湊夠個好字﹗恭喜呀﹗不過最緊要你同南瓜妹健康﹗

    回覆刪除
  2. 南瓜仔+南瓜妹=一個好字,Perfect!恭喜又贺喜!
    咁会改由你替南瓜妹起名吗?
    謝分享到QE登記的经验,唐氏同结構都有,好好呀...之前小b媽(愛美)話其中一個比唔到呢。
    抽血抽到暈,好彩平安返到屋企呀!
    上胎陀南瓜仔時,你無血壓低,对吗?为什么今次有呢?
    多多保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..QE今次俾唔到結構期我 ~.~

      刪除
    2. 上胎無事,醫生都無講到原因.........

      刪除
  3. 你要保重身體呀,生個肥肥白白南瓜妹!

    回覆刪除
  4. 自從你無打Blog之後,好耐無你和南瓜仔的消息啦!
    你再打返Blog真系太好!恭喜你得賞所願,如果我再有,我都想系龍哈妹,依終女仔得意D,不過短期內應該唔會,因為生第二個真系搞唔掂,所以我佩服你,要加油,要努力!好好享受有BB的過程,因為生完龍哈仔後,我更加體育到BB真系太得好快!祝你和南瓜妹健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為太忙,加上無乜心機寫,希望我會keep 住寫

      刪除
  5. 恭喜你呀, 有個好字呀!!好開心呀!!!!
    不過你真係要好好保重身體呀! 加油呀carol mama~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會好好保重身體,我病,阿囝就跟住病

      刪除
  6. 歡迎回歸, 仲要帶個咁多消息~~ 好替你開心呀!!!

    回覆刪除
  7. 恭喜哂!! 你同我嘅情況差不多。。都係plan咗但冇預計咁快!
    你要小心身子呀!多啲休息~
    南瓜仔應該好開心有妹妹陪佢喇

    回覆刪除
  8. Congratulations! 諸事小心。

    回覆刪除
  9. 恭喜你呀。如願有個好字!之後更忙都要多休息呀

    回覆刪除
  10. 嘉路,太好了!真的替你們高興,還湊夠「好」字!真的太好了 YEAH ~
    南瓜仔有個南瓜妹陪玩一定好開心呢 ~ 你自己要多保重!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋, 應該有三個月可以說恭喜!yeah ~

      刪除
  11. 原來南瓜仔做哥哥啦,恭喜晒呀!一仔一女真係好圓滿呀!

    回覆刪除
  12. 恭喜哂呀!!~~ 咁快湊夠一個好字!! 幾時預產期?

    回覆刪除
  13. 恭喜晒呀,湊夠一個「女子」字^^
    抽血都暈低,真係要保重呀!

    回覆刪除
  14. 恭喜你丫,成個「好」字~

    回覆刪除
  15. Congrats!!! 後知後覺既我依家先知...

    回覆刪除