2014年5月24日 星期六

南瓜仔@N班大作戰(三)

終於 in 哂所有學校,結果都已出埋,但我相信會有家長放棄學位,即南瓜仔仲有機會俾學校收!

南瓜仔@N班大作戰(一)

南瓜仔@N班大作戰(二)

下年幫南瓜妹報,我就唔再報咁多,因南瓜仔係細b,加上好多人都話報左好多間,結果1間都唔收,所以我先會報咁多間咋,結果唔係我想像咁難搵學校。

共 in 14 間,1間放棄面試,7 offer(s),5 waiting(s),2 rejected(s),雖然成績唔係好好,但對我來說已經滿意。

上回講到約克有個「特別情況」,有個小組會議去到其實係一個講座,講座講了一大堆說話,但成個主題係叫我地報佢地既 playgroup ($6000,30堂),咁就可能收小朋友讀明年 K1!

$200 一堂 playgroup 唔係貴,但我最後決定唔會報,因我相信南瓜仔 K1時會有更好既 offer!
最後呢幾間都係難入,因都係幾出名學校,大把家長報名,但收生只得好少,所以都係"博"下心態!!

同一日in 3間學校,好彩係時間上係"就"到,不過就要辛苦南瓜仔,一日走3場!!

01/03/2014 (17M10D)

(十二) XXX幼稚園 (選取,為保障南瓜仔私穩,都係不開名)

第一場 :in 10:30,早左15分鐘到,等5分鐘就到我地,最估唔到10:30已經 in 完 (即係15分鐘),超快!我最初仲諗住要飛的去北角in下一間學校,咁早 in 完,我地仲可以搭地鐵去添!!

由 HD 帶南瓜仔入去,我就出面等!

入到去就俾小朋友自己玩玩具、Share 下玩具,之後唱下歌、跳下舞,最後係 Clean up 玩具,期間有老師好似俾緊分!?而南瓜仔表現都好好,所有玩具都識玩,又會Share/ Clean up 玩具,唱歌時都有郁郁下跳下舞!

HD同我講,唔覺佢地 in 緊囉,似做戲多啲,可能只收大b

結果:offer


(十三) 香港民生幼稚園暨國際幼兒園 - 全日制

呢間學校一早已經in哂大b,亦出哂所有offer,本來佢地3月頭要大b再交留位費(我估係睇下有無人唔要offer,咁學校就可以俾細b),但教育局既指引係唔可以早過5月,所以佢地就停收留位費,所以我估細b收到offer既機會不大!

第二場:in 11:50,早左15分鐘到,去到我地見到好多小朋友玩緊遊樂場,根據上幾次經驗,我地絕對唔可以俾南瓜仔落地玩,否則一定衰硬!!

因為平時 11:00 係午餐時間,所以等緊期間就俾南瓜仔食餅,等佢唔駛走去玩........

正當南瓜仔食左十幾分鐘時,就俾佢發現其他小朋友正在玩耍,唯有 hd 抱住佢周圍睇 (唔好俾佢睇到遊樂場),好彩唔駛5分鐘就到我地!!

又係 hd 帶南瓜仔去 in,都係玩下玩具、唱下歌仔,同埋有老師問下問題,但這些問題全部都係問卷問既野(佢地寄埋問卷,咁填黎做乜!?),南瓜仔既表現都好好!!

都係似做戲,唔似 in 囉!!

結果:waiting


(十四) 康怡維多利亞幼兒園

心儀學校:第1位

係好多家長心儀學校之一,係超難入,但南瓜仔上緊佢地既 playgroup,南瓜仔既班主任都讚南瓜仔,8個小朋友,總有3-4個周圍走,南瓜仔不但無四圍走,而且仲好專心聽老師既指令,而最特別係南瓜仔係學校會自己用匙食茶點,仲會食哂.....所以我有少少希望會收南瓜仔!

in 完第2間,我地就快快食午餐,之後就出發,去既途中南瓜仔已瞓左,為左南瓜仔舒舒服服瞓1小時,所以我地搵左間 coffee shop 坐,時間真係啱啱好,正當想叫佢起身時,佢自自然然就醒左,真係太好!!

第三場:in 15:00,早左15分鐘到,都係由 hd 負責帶南瓜仔 in,我就出面等,但佢地係既課室係全玻璃,我可以望入去,點知就出事,南瓜仔見到我就跑去我果邊,我就立即坐下,等佢見唔到我!(hd 出左黎之後話我,差點害了南瓜仔,好彩hd引開佢既注意力,繼續 in 咋!)

有廣東話、英文、國語老師一齊 in,都係玩下玩具、唱遊,南瓜仔表現都好好!!

估唔到3間學校都係咁 in,佢地真係 in 緊定係做戲!?係睇小朋友家長背景!?定係只係收大b!?

結果:waiting


22/03/2014 (18M3D)

(十五) 明慧國際幼兒園暨幼稚園 - 全日制

學校話有4000多份申請表,只收百多人,再加上一早in哂大b,亦收埋大b,又係好難入,仲要想入全日制,就難上加難!

佢地係一星期前有個講座,但當天 hd 要返工,我又要帶南瓜仔上 playgroup,所以我安排左安姐代去!

家姐去到要填問卷,家姐唔識填南瓜仔既心儀小一學校,hd讀邊間小學係好正常,但家姐唔記得南瓜仔出生日期,最攪笑係佢寫錯南瓜仔既名……

不過家姐交完表後,諗諗下好似寫錯左名,好勇敢同老師講寫錯名,老師當然話無問題啦。

其實家姐肯花時間去聽講座,我已萬分感謝。

呢日啱啱生完南瓜妹既第二日,所以hd自己一個帶南瓜仔去,晨咁早就去要 in,in 09:20,hd話似做戲,唔似in喎。

結果:offer

11 則留言:

  1. 嘩, IN左14間又真係幾多喎......好彩都有你心儀既offer

    回覆刪除
  2. 南瓜仔好厲害in左咁多間,有6間offer都唔錯,嘩 ~ 不過見到咁in返,都知背後唔少嘢,家下做父母真係要煩好多嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次睇南瓜仔媽写in学校,我都觉佢好厲害,好彩南瓜仔又乖又合作,無枉費媽媽咁苦心又出力!

      刪除
    2. 總之有學校收就得,哈

      刪除
  3. 我識有個bk家长個小朋友係细B,民生有 pm offer,不过最后放棄,近近地讀番TKO。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意民生有全日制,因屋企仲有妹妹,我怕得工人姐姐一個湊,但現在都無全日制收南瓜仔,唉

      刪除
  4. 我對YORK呢間學校印象都好麻麻...所以我地都放棄OFFER!
    BTW..我係你以前結婚時O既BLOG友呀..唔知你仲記唔記得呢..HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無之前既網名????睇你現在既blog係估唔到

      刪除
  5. 南瓜媽同南瓜仔都叻叻,in左咁多間,希望南瓜媽等到心儀學校個offer呀!

    回覆刪除