2018年4月4日 星期三

親子好去處@【2018 復活節】道風山基督教叢林 + 沙田公園

30/03/2018 (5Y6M11D + 4Y9D)

目的地:道風山基督教叢林

係耶穌受難既紀念日,我地就去左道風山(香港二級歷史建築)靜思 .......

兩個小朋友都係天主教學校,佢地兩個都一齊學「耶穌被釘在十字架上」!!

事前,hd 同我講只係行10分鐘,經過咁多次行山,我知道「佢既10分鐘」同「我既10分鐘」定義係不同,所以我好醒目地帶定帽、做好防曬/防蚊、著埋運動裝去......

天氣已熱,我都同南瓜兄妹著長衫、長褲,一來係防蚊、二來係防曬!!

南瓜妹,真係越來越叻,行上山已經無難道 .........

↑ 環境真的好清優,值得一去!

之後我地就落山去食 lunch,南瓜兄妹應該好肚餓,佢地食左好多野!!



目的地:沙田公園 + 龍華酒店

行完山,就算!?當然唔會啦 (我太了解 hd)

之後就去左沙田公園玩,南瓜妹就越來越大膽,同前一年真係差好遠........

玩完就龍華酒店食乳鴿 (靜靜話你地知,我係第一次黎咋!)


↑ 味道都不錯,但價錢略貴!!

沒有留言:

張貼留言