2018年4月9日 星期一

親子好去處@【2018 復活節】沙田馬場

31/03/2018 (5Y6M12D + 4Y10D)

目的地:沙田馬場(同心同步同樂日)

今次,係第二次黎,上次已經係兩年多既事.........

一早就黎到,玩到完場,又係一次體力既「大考驗」!!

我地去左室外先 ........

1. 馬匹護理示範

職員話南瓜仔係唯一一個睇足全程既小朋友,唔好講笑....... 係咁陽光普照、又無得坐、全程無哂人,我都想走人,但我又唔知點解南瓜仔又咁認真睇,最估唔到係職員送左個「馬甲」俾佢!!

2. 馬術越野賽特別示範

估唔到南瓜兄妹又有興趣睇

3. 復活蛋獵人

南瓜兄妹一齊搵金色復活蛋 ......

4. 彈彈馬兒賽

南瓜仔對腳唔夠長,所以跳得好慢.......... 職員叫左 n 次叫我地幫佢(可能太慢),老公對職員講:「咁我抱佢過去咪得, 唔駛玩!」

職員好尷尬地走左!!

5. 氣墊動物園

早知,就玩室內 ...... 呢個又細又熱!!

6. 馬術盛裝舞步示範

南瓜兄妹都睇得好入神

7. 滾滾草地蛋

滾下滾下,咁就無左4張飛($10@1張飛)

8. 與雪特蘭小馬合照

一場黎到,無理由唔影相架!!


之後就食午餐,再戰室內!!

不過去到下午,人流就越來越多,所以排隊時間亦長左好多 ..........

1. 同做 DIY

南瓜仔:八大行星

南瓜妹:繽粉結他

2. 同慶復活節

- 飽飽復活兔,呢個足足排左45分鐘!
- 趕走食蛋獸

3. 同畫造型

南瓜妹:明明上幾個月唔鐘意(畫面,今次就堅持要畫,仲要畫完之後狂叫我影相,佢真係以為自己好靚!哈!哈!

南瓜仔:由卡通人像師畫南瓜仔,其實......都畫得唔太似!

4. 同心同拍太鼓樂

睇完表演後,仲可以試下玩太鼓添!!

5.氣墊動物園

南瓜兄妹已經夠高度,只係玩氣墊 ........ 玩左3個,每次2分鐘,咁就要 $180!! 


由早上十點,玩到黃昏六點,南瓜兄妹攰唔攰!?我估佢地唔多攰囉,明明連午睡都無左,點解晚上都唔快點瞓著呢!??

沒有留言:

張貼留言