2018年4月20日 星期五

南瓜兄妹@驗眼

11/04/2018 (5Y6M23D + 4Y21D)

因前幾天同南瓜妹去左健康院驗眼,但結果令我有點擔心,所以都係出去驗下眼 ......

當然,最出名當然係理大既驗眼,但係要排期(我想快點睇),而我更唔想去到咁遠,最重要係我暫時未覺佢地眼睛有問題(否則應該帶佢地睇眼科醫生),所以都係搵屋企附近!!

上網搵下資料,竟然搵到南瓜妹同學既相既網頁(Facebook)度!??原來係南瓜妹同學既爸爸既朋友開  (係開眼鏡店,不過就有驗眼服務) ~~~~~

咁當然問下朋友服務好唔好啦 (其實唔好,我朋友都唔會去啦 ><),最後就 book 左即日驗眼!!

因為上次南瓜仔驗眼已係年半前,所以都幫南瓜仔驗眼 (隨著南瓜仔越大,睇電子產品亦多左),驗既過程都知南瓜仔對眼好好,佢差不多問到所有問題 .........

結果,當然眼睛正常,仲有50度遠視!!


到南瓜妹 ........ 南瓜妹既表現都好好,結果都係無事,對眼睛好健康!!

不過驗出來結果同健康院都有分別,健康院 (50度散光 / 150度遠視),而今次 check 係 (0度散光 / 0度遠視)!??點解會咁呢!??

anyway,南瓜妹係 0度遠視,即係佢好容易會有近視,所以我都要好好保護佢既眼睛。

驗乜野!?



1.      屈光檢査
2.      斜視檢查
3.      色覺測試
4.      量度眼壓
5.      眼睛內外檢查
6.      眼底影像
7.      角膜矯形



驗眼:博視專業驗眼中心
費用:$180

沒有留言:

張貼留言