2013年12月3日 星期二

南瓜仔@打流感針

30/11/2013 (14M11D)

之前收到智匯既email,有得免費打流感針,最初收到仲「十五十六」打唔打好!?有人話打流感針無乜用!

之後南瓜仔就病左好耐,見佢病得咁辛苦,都係打左安心,始終預防勝於治療嘛!

原來3歲以下既bb,第一次打流感針要打2針,上一次係10月打左 (無打blog),之後要1個月後再打第2針......

一早約好呢一日打,但咁啱前兩日南瓜仔發燒,仲煩緊去唔去打好,而且又遠 (銅鑼灣),之後又要 in 學校,仲慘係 HD 唔得閒同我一齊去,要自己單拖!!

南瓜仔係前一日退左燒,而且好難再安排時間帶去打針,加上就黎流感高風期,我都唔想再拖,所以都係去打針!!

晨早就帶南瓜仔去打針,咁早叫醒佢,係車仔度又唔肯再瞓番 ~~~~~~~

上到去,等了一陣就到南瓜仔打針,今次南瓜仔喊左成分鐘先停 (上次喊左2聲),打完針就快快帶佢去面試  (隨後再分享面試經過),而面試前又要安排佢食野,又唔肯食,唉!!

面完試,唔夠1分鐘就瞓左,我想佢真的好累,我就俾佢係車仔瞓,直至佢醒為止(瞓左1小時),我就快快回家,之後再餵奶,因為下午又要去上 PLAYGROUP .....

真係忙碌的一天!!

5 則留言:

  1. 原來要打兩針架,我都約左21號去打呀,預防勝於治療!
    嘩南瓜仔打完針仲去面試,好彩見完先瞓,真係叻仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢面試時,乜反應都無,連最簡單既拍手都唔做!!Reject 硬!

      刪除
  2. 唔係單拖,係二拖一呀!
    南瓜仔媽咁頻撲,辛苦了!
    小心要保重呀!
    南瓜仔都好乖,挨到面試完先瞓,抵錫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!二拖一....哈!哈!

      但佢面試時,乜反應都無,連最簡單既拍手都唔做!!Reject 硬!

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除