2014年8月21日 星期四

南瓜妹@向"嘔奶" SAY NO (1) - 睇私家醫生

16/08/2014 (4M26D)

南瓜妹一直都係嘔奶,去健康院話可能嘔到6個月,亦去政府排期,但排到11月!

我倆諗過帶妹妹去睇私家,但覺得睇私家醫生都無幫助啦,可能都係叫我地「耐心等待」!

這天,放工回家後,HD 同我講:「佢成日嘔奶,帶睇私家啦!」(我個人覺得係嚴重嘔奶)

咁就帶去睇仁安既醫生!!

醫生問一大堆問題,又做了簡單既檢查後......

醫生:「佢輕得太多啦!我寫信轉介信去將軍澳醫院,因為即使嘔奶,都無可能輕得咁多,入院做查檢最好!」

醫生:「我初步睇,應該係腸胃既問題,唔似係腦有問題,我剛剛做了檢查,佢既反應正常,唔駛咁擔心!」

我:「 你地醫院無得安排!?」(我有幫南瓜妹買保險)

醫生:「我唔係唔想收你證,因為將軍澳醫院兒科好全面,我地 (仁安) 無腸胃科醫生,全港有2個,一個係將軍澳醫院,另一個係威院,而將軍澳係師傅級!

醫生:「我地係想將最好俾BB!」

醫生:「你明天拎住我封轉介信去將軍澳醫院急症,佢地實收你,因今日同明日都係假期,你星期日先入去,咁就星期一就有得睇!」
↑ 最後開了支藥給南瓜妹,但南瓜妹食完都有嘔奶!!

體重:5.84KG (有衫同尿片) 

19 則留言:

  1. 唉...聽到都替南瓜妹肉痛,希望快D搵到原因唔再嘔奶啦

    回覆刪除
  2. 嘔奶真係好麻煩,我相信你都轉過好多吾同既奶粉,希望佢大D好D啦!

    回覆刪除
  3. 希望妹妹冇事, 快D唔好再嘔啦~ 媽媽都要加油呀~

    回覆刪除
  4. 真係心痛~ 希望妹妹好快無事~ 加油呀CAROL~

    回覆刪除
  5. 妹妹加油~ 好彩近近地方便你地呀~

    回覆刪除
  6. 妹妹叻叻要加油, 快d唔好再嘔奶, 如果唔係就擔心死爸爸媽媽啦~
    媽媽都要加油呀!!

    回覆刪除
  7. 嘔奶真係好麻煩,攪到成地係又有味又唔知bb 食左幾多.....anyway,加油呀,希望妹妹轉左醫院+醫生會好快冇野~~^^

    回覆刪除
  8. 希望醫院快d幫妹妹搵到嘔奶既原因

    回覆刪除
  9. 聽落個醫生好好,仁心仁術,希望轉介後,師傅級的將軍澳醫院可以幫助南瓜妹找到原因,從此解決嘔奶問題啦

    回覆刪除
  10. 呢隻去肚風既藥唔係太work, 晴晴bb時厭奶, 兒科醫生都有俾, 但食同唔食分別不大.... 希望妹妹快o的唔嘔啦

    回覆刪除