2014年8月24日 星期日

南瓜妹@向"嘔奶" SAY NO (3) - 睇政府劉進源醫生

18/08/2014 (4M28D)

今日我拎了假帶南瓜妹去醫院,HD就返工,母親大人就黎我屋企睇南瓜仔!

我帶埋BB車,所以搭的士唔太方便,所以要搭港鐵去到坑口站,再行路去醫院!

因將軍澳醫院有幾座大樓,路痴既我,去錯了大樓,當我一路推住南瓜妹時,我真的好想喊,我真係覺得好辛苦 ~~~~~

最後我都準時到醫院!!

去到無耐,就見左主診醫生,都係問一大堆問題,問完之後就等見仁安話最好既腸胃科醫生 - 劉進源醫生 (DR DAVID LAU)!!

又到餵奶時間,餵完奶就等劉醫生(顧問醫生)!!

等到十一點幾,劉醫生就見南瓜妹,仲帶住一班醫生........

南瓜妹可能知要睇醫生,係劉醫生斷診時,南瓜妹嘔左兩次!!

劉醫生既斷診:

南瓜妹係生理性嘔奶,唔係病態嘔奶(嘔綠色物,成日忟),所以唔駛用藥。

- 食高稠奶 (轉介俾營養師)

- 試食糊仔

- 餵20-30分鐘奶,食幾多就食幾多

- 若打直抱佢,個肚唔好曲住,條腰要直。

劉醫生話雖然南瓜妹係重體生長線跌左,但佢既高度與體重係成正比,唔係瘦B .....

南瓜妹出生重,係因為我陀佢時有妊娠糖尿,所以先令致佢出生大隻,睇番我同HD本身都係細小型,而南瓜仔亦係細隻B,所以南瓜妹2個月後就跟番遺傳,所以輕左都叫正常,唔會再跌出生長線!!

睇完劉醫生,再等見營養師 ........

當時差不多1點,我開始肚餓,本我我諗住用BB車推南瓜妹一齊去買野食,但姑娘話唔可以,叫我放係BB床!

↑ 但南瓜妹係病床都唔肯瞓,360度轉身,又反身,又轉番身,仲將隻腳伸出床欄,又唔識自己收埋隻腳,之後就喊,真係傻妹!!

 
↑ 好彩南瓜妹係BB車上肯瞓,但係放南瓜妹係車,我又唔敢行開,最後都係無野食!!

又要餵奶時間,聽劉醫生話只餵30分鐘,南瓜妹只係食左90ml,但都有嘔少少!

等到3點幾,等到營養師,教點調高稠既奶。

↑ (1) 美素佳兒 COMFORT 奶,係高稠奶

(2) 可自己調,用熱水開一匙米糊,再隔(開完當熱水用),再加入1安奶!(但呢個比較麻煩,因為可以自己調出來既稠度未必啱,另外,因工序越多,有衛生問題)

見完營養師,就打俾HD商量邊樣好,最後都係覺得買現成!!

最後,劉醫生再睇多次南瓜妹,就批準出院,幾日後再覆診。

P.S: 劉醫生真係好好,唔會嚇我,仲講南瓜妹好少事,唔駛食藥,只要跟足佢指示做就夠。

6 則留言:

  1. 希望南瓜妹睇完劉醫生,跟佢指示可以改善嘔奶問題啦,嘉路加油撐住呀!

    回覆刪除
  2. 睇完放心哂~~ 加油!!! 有冇話幾時會好轉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無話幾時好轉,應該越大越好掛。

      刪除
  3. 有專科大醫生睇住,南瓜妹應該無問題,媽媽你可以放心D啦﹗

    回覆刪除