2014年8月7日 星期四

南瓜妹@手模 (打手印)

19/07/2014 (3M30D)

南瓜仔係初生時,有朋友送左手模相架俾我,所以就幫南瓜仔整......

咁南瓜妹呢!?

諗左一陣子買唔買好,因為價錢都唔平,要成四百幾蚊,但我真係好鐘意個相架,真係好靚,所以都係決定買個一模一樣送係南瓜妹!!

南瓜妹好合作,hd 負責打手印,我就負責抱住南瓜妹,整左兩次就成功打好手印,乖女!

↑購自 HALLMARK,靚嗎!?

買左幾日後先幫南瓜妹打手印,打完手印後,又要哂相,但懶到出汁既我,一直都係"拖",最後 hd 攪掂揀相,不過就係我拎出街哂同cut 相架!!


↑ 呢個係南瓜仔既完成品!!(DAY 109 @ 手模 (打手印) )

期待南瓜妹既完成品!!

10 則留言:

  1. 好靚呀,雖然$4xx真係有D貴,但係鍾意就物超所值^^

    回覆刪除
  2. 好靚呀好靚呀,又可以有手印又可以放相 ^^
    不過巨龍果時我搵人整左手模腳模,所以第時孖b 都會一齊整左手模腳模了,如果唔係,整你呢個都靚呢 ^^

    回覆刪除
  3. 整得好靚呀!不過四百幾真系幾貴!

    回覆刪除
  4. 相架好靚喎真係!!!咁靚貴少少都抵既,最緊要有用!

    回覆刪除
  5. 好得意,仲印得好靚!^O^

    回覆刪除