2014年10月7日 星期二

2014 國慶 + 重陽 (冒險樂園 J PLUS)

香港發生咁大件事,我都有帶南瓜仔、南瓜妹去街,但被「佔」既地方我就不會去!

01/10/2014

前一天,我問南瓜仔:「明天同表妹去玩波波池好唔好呀!?」

南瓜仔:「好!」

我:「咁帶唔帶妹妹去!?」

南瓜仔:「妹妹留係屋企!」

我:「咁爸爸呢!?」

南瓜仔:「留係屋企!」

我:「咁媽媽呢!?」

南瓜仔:「留係屋企!」

我:「吓!咁邊個帶你去玩!?」

南瓜仔:「姨媽!」

呢隻仔,咁快唔要爸爸媽媽,但見佢好似好想姨媽去,所以就約埋姨媽一齊去,多個人睇住都好嘛!哈!哈!

約埋表妹去左油塘冒險樂園 J PLUS 玩,但南瓜仔只係掛住玩車,其他野只係玩左一陣!

玩到12點就去午餐,之後就回家休息。(南瓜妹出黎都無玩過,都幾無聊!哈!)

午睡完,啱啱62就黎左我屋企,62走左後,再約表妹去公園玩,之後就黎我家食晚飯。

02/10/2014

帶佢地去圖書館還書,再去公園放一陣電,再回家。

食完午餐後,休息一會兒,就帶左佢地落樓下會所游水......
南瓜妹仲細,所以只係游30分鐘,我就帶佢回家,而HD就繼續同南瓜仔游!

南瓜仔游完水,食了茶點,就午睡!
瞓醒完,就要做功課 ......

唉,其實都唔係南瓜仔做,係家長「幫手」做!>< 

這兩天假期就完了!!

7 則留言:

  1. 嘉路,早呀!早兩日途徑冒險樂園,我都貢左入去八o下,睇下呢類樂園入邊有d咩玩!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,都幾多野玩架,但樣樣都係錢囉

      刪除
  2. 油得咁靚... 係你定老公手筆先? KEKE

    回覆刪除
  3. 油得咁靚,一睇就知係爸爸媽媽手筆啦﹗

    回覆刪除
  4. 南瓜仔咁獨立,細細個人仔已經忌跟姨媽去玩!
    係啦學校好多填顏色功課,我試過放手畀肚B係亂畫,所以都要捉住佢隻手黎填 XD

    回覆刪除