2014年10月20日 星期一

南瓜妹@向“嘔奶”SAY NO (6) - 見營養師

14/10/2014 (6M23D)

上次因颱風關係,改左今日先有睇....... (浪費了我半天大假!><)

去到就磅重,6.4kg

等了半小時就見到營養師.......

營養師首先問嘔奶情況,南瓜妹已經無嘔奶啦!YEAH!!

現時體重係10%,比之前跌至3%已進步了好多!(都係輕b)

南瓜妹係食特別配方奶 (美素佳兒 COMFORT),我就問下幾時先可轉正常奶粉!?

營養師建議暫時唔到轉住,等南瓜妹食2餐固體後,才開始轉番正常奶粉,不過佢都話,若我真的想轉,都可以現在試下,但竟然營養師咁講,我都唔轉住.....

但買呢隻奶粉就不太方便,之前可以去屈臣氏或萬寧買,現在已經無得買(職員話唔入貨喎!),我只能向美素佳兒直接訂購,我最怕係佢地會停產,因呢隻奶粉需求不大,無普通奶粉咁賺錢!!><

而固體(糊仔)方面,分量正常,繼續keep住食!

睇完就回家,之後就要返工!!

題外話:

我覺得自己對南瓜妹唔好,因為我好多時間都放係南瓜仔身上,每天陪佢玩既時間真的不多,今日陪佢去醫院,我有幾小時可以陪佢,南瓜妹開唔開心我唔知,但我就好開心!!
↑ 可愛既妹妹!

10 則留言:

  1. 無再嘔奶就好啦!我見媽媽會裡面生左兩個嘅都話無咩時間畀細b,特別係大嗰個要返學睇功課。不過到大嗰個再大啲就唔使理咁多,到時就可以畀返多啲時間細嗰個架啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公鐘意睇功課,所以佢負責。

      刪除
  2. 無再嘔奶就好啦...
    其實要分配時間俾兩個真係唔易架, 我呢排都專注左係家姐身上多d, 妹妹就反而少理左, 無辦法...家姐呢排太扭計, 所以我想俾多d時間係佢身上, 睇下佢究竟發生咩事.
    南瓜妹仲細, 暫時都唔會詐型嘅, 等佢再大少少, 先再俾番多d時間佢啦.

    回覆刪除
  3. 叻叻,真係好大的進步呀,希望繼續 keep 住啊 ^^

    回覆刪除
  4. Yeah!
    要分配時間给兩個小朋友,真係好難啊!

    回覆刪除
  5. 希望南瓜妹唔好再嘔奶,妹妹好似你呀!

    回覆刪除