2014年10月4日 星期六

南瓜妹@第3次私家疫苗

29/09/2014 (6M8D)

除左南瓜妹打六合一南瓜仔都要打甲型肝炎疫苗,原本係同HD一齊去,後來話要去開會,陪唔到我地一齊去........

但我一個人,點帶2個出街!?我唔想工人姐姐同我出去,所以叫左家姐陪我!!

去到等打針時,順便幫南瓜妹磅下重,咦,有6.3KG 喎!

打針啦~~~~

南瓜仔同南瓜妹都俾醫生話太瘦,我都無法架!!!

不過,佢兩個好叻,喊左幾聲就無喊!哈!
之後,HD就開完會,就同我地一齊食飯,行下街!

南瓜仔勁鐘意姨媽,不斷狂叫姨媽抱,我同hd抱都唔得....... ><

因為我之後約左人,就帶南瓜仔一齊走,hd就帶妹妹番屋企,姨媽都要走,南瓜仔勁唔捨得姨媽,我話姨媽係前面,佢就跑上前,但跑跑行可能覺得唔對路,南瓜仔跑去反方向搵 姨媽,有無咁掛住呀!?

2 則留言:

  1. 係呀, 生左個小朋友出黎, 雖然一直比人話瘦, 但都無辦法架, 最緊要健康成長

    回覆刪除