2015年2月19日 星期四

2015 農曆新年

祝大家:「身體健康!」「恭喜發財!」「心想事成!」

16/02/2015 (28M28D) - 年廿八

今年希望南瓜仔幫手(最後係破壞),所以我安排佢幫手入利是,點知......
↑ 南瓜仔一開利是封就講:「好臭呀!好臭呀!好臭呀!」一路講按住個鼻!(指利是封,真係有點臭)!

跟住仲推走所有利是封,見到咁,就知道封唔成 ($20)!
↑ 咁唯有封其他利是 ($100 同 $50),我係叫南瓜仔俾利是封我,我就將錢放入去,最初都好地地,但封封下就破壞,將啲利是封玩來玩去,我唯有一路教一路快快封埋利是.......

我有個習慣,係將一家人利是 (即娘家、6299家) 放左一起,再數清楚有無封漏。

我:「嗱......呢封XX表哥、呢封XX表妹、呢封XX表弟......」

南瓜仔:「咁我呢!?咁我呢!?咁我呢!?」

我:「呢封你架!」(咁先可STOP佢)

封哂 $100 同 $50,我就封 $20,由於南瓜仔話利是封臭,所以我無俾佢,所以叫佢坐埋一邊玩車,點知又唔去玩車.......

南瓜仔:「咁Uncle WAI 同 FUNG Auntie!?」(放學校巴司機同姨姨)

係喎!?我無諗過封利是添!!!但我點俾呢?早上上校巴時間好趕,好似無乜機會俾,放學就容易,因為南瓜仔係最後落車既小朋友 (早上校巴同放學係唔同人)......

南瓜仔係一大封利是封搵(我每年都買利是封,所以有好多唔同款利是封):「呢個俾Uncle WAI 同 FUNG auntie!」

而南瓜仔係不斷重覆再重覆,叫我封利是俾Uncle WAI 同 FUNG auntie.........

當然我最後都完成佢既"心願",唔係唔駛收工!!

↑  原本我叫hd唔好買咁多野,屋企都無人黎拜年,但hd話要俾南瓜仔乜叫做"新年",咁佢又講得啱!!

17/02/2015 (28M29D) + (10M27D) - 年廿九

上個星期五(年廿五),南瓜仔學校便服日,我一早買左件紅色elmo衫俾佢新年著(南瓜妹就買左紅色外套),所以無諗過買華服,點知「中伏」左 ......

去到上校巴地點,所有校巴友都係著華服,當上校巴時,我仲發現全架校巴既學生全部都係著華服 ><

我好後悔無買俾佢,所以即日 (年廿五) 係公司同屋企附近(千色點、AEON)搵,點知全部唔啱 ......
 
↑ 係大灰意冷之際,今日(年廿九)細妹同我講觀塘有得賣,我就係LUNCH TIME 時間去買,最後係買到啦!
↑ 一係唔買,一買就買俾佢兩個!哈!哈!

新既一年...

媽媽祝南瓜仔同南瓜妹.......

「身體健康!」
「快高長大!」
「聰明伶俐!」

「食多啲飯!」

4 則留言:

  1. 食多啲飯!<----哈哈,好攪笑,不過呢個絕對係當媽媽的心願呢 ^^
    新一年祝你地一家身體健康、開開心心 ^^

    回覆刪除
  2. 恭喜發財﹗祝南瓜仔一家萬事如意,心想事成,身體健康﹗

    回覆刪除
  3. 恭喜發財呀,祝南瓜一家心想事成,身體健康,每日都咁開心!
    南瓜仔咁叻識幫媽咪數人,咁最後有派利是畀校巴司機嗎?肚B學校有通告叫家長唔好派利是架,所以少左個煩惱 XD

    回覆刪除
  4. 嘉路,恭喜發財!祝你們一家健康平安、大吉大利、萬事勝意!
    小朋友要乖乖吃飯、聽爸爸媽媽話!快高長大 ~

    回覆刪除