2015年2月10日 星期二

南瓜仔@K班大作戰(完結)

終於出埋最後成績單了,南瓜仔報左18間,in 左11間 (4 間撞間、 2 間無去 (宣道、金巴倫)、 1 間不安排面試)

結果只得1間offer,其他都係waiting(s) / no offer(s),無寫求位信,另原校直升到。

面試結果係預計之內(無期望,所以無失望),最主要原因當然係南瓜仔表現不太理想,連最基本自己既名都唔肯講,其次係我報既學校都較出名,比較難入!

汲取今次經驗,我就知南瓜仔既「小一大作戰」仲難考入直資或私小(但都會試),唯有寄望「自行分配」,唔得就要「大抽奬」,除非真係入到太勁差學校,否則唔會安排南瓜仔四圍叩門 (暫時咁諗),我會同南瓜仔講:「媽咪已經搵到最適合既學校俾你,你要俾心機!」

P.S:幾個月後就係南瓜妹既「PN大作戰」,年幾後又黎「K班大作戰」, 兩年後又輪番南瓜仔「小一大作戰」,「大作戰」要戰足5年,仲辛苦過上當年考完會考再考AL .......

10 則留言:

  1. 真的很累人, 剛經歷完大女報N班就已經怕怕了>.<

    回覆刪除
  2. 其實每次interview心裡都覺得:點解香港教育制度係咁?但我地又確實要身在其中玩呢個遊戲,而且亦知唔係只睇實力咁簡單,做父母,儘左力就夠,路始終係小朋友自己行,加油,南瓜仔同南瓜妹:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港教育真係好差,怪獸家長係政府迫出來。

      刪除
  3. 哇, 辛苦晒南瓜媽咪同南瓜仔了! 暫時多多休息吧

    回覆刪除
  4. 辛苦了!媽媽要繼續加油呀!

    回覆刪除
  5. 南瓜妹可唔可以簡單D入返南瓜仔間學校就算?呢個搵學校大戰真係試完一次都覺怕怕,你哋要加油呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果可以,我當然想佢2個讀同一學校,但幼稚園唔係必收,反而南瓜仔讀津校,咁先係必收生,所以南瓜妹都要pn大作戰。

      刪除
  6. 我同你一樣,要戰足5年,真係諗起都想死@.@

    回覆刪除