2015年2月13日 星期五

親子好去處@生日派對

08/02/2015 (28M20D + 10M18D)

我幾鐘意去小朋友既生日派對,一來可以同其他小朋友一齊玩,二來有人會安排定遊戲節目,GOOD!

由於咁啱撞正南瓜仔同南瓜妹午睡時間,最後遲左1小時先到!><

主人家安排左一些遊戲先,可惜佢兩個都唔識玩!(主角5歲,所以佢啲朋友都係咁上下年紀)


↑ 之後有魔術表演,南瓜仔睇得好入神,魔術師仲搵埋南瓜仔幫手做表演,傻傻既南瓜仔又唔怕醜,仲好啖定添,其中一PART有火,南瓜仔:「火燭呀!!」,佢仲好似好滿意自己既表演添!

不過由於HD有下半場,要同我一齊帶番南瓜仔/南瓜妹回家(我一個人帶2個小朋友回家確有危險),唯有未睇完魔術表演就要走人!!(遲到仲要早走,差,都無法 >< )

而我本人係無意攪大型生日會(屋企人慶祝就算),又要請人、又要諗遊戲、又要安排食物/場地,諗起都覺得不容易 (我絕對唔可以做攪手)。

若將來南瓜仔或南瓜妹真係想攪咁點!?到時先算,希望佢地唔鐘意啦!!><

4 則留言:

  1. 生日會呢家嘢,真係去人哋嗰啲就好,自己攪真係頭都大

    回覆刪除
  2. 生日會真係一個辛苦爸爸媽媽嘅活動,可以嘅話我都寧願等小朋友大個自己話搞,又識得幫手先搞

    回覆刪除