2015年2月23日 星期一

南瓜仔@29個月

19/02/2015 (29M)

是日年初一!


上個月唔肯食菜,今個月都肯食少少,原因係有一次同佢澡涼前,佢poo poo左 係戒片度,佢就話好臭 (無開抽氣、窗,只係有開左少少門,d 味走唔到),我咪同佢講:「你唔食菜,poo poo咪臭囉!」,佢之後幾日都肯食菜,但食左幾日又唔食.....

已全部轉哂惠氏金裝膳兒加(偏食配方),希望有幫南瓜仔長肉啦(其實我覺得無作用,anyway試下無壞) ~~~~

戒片
多左講去vee vee (但poo poo 就唔講),自己除褲同著褲去vee vee,我無主動教過佢,係佢主動話要自己除褲同著褲,問過老師話唔係學校教佢(因為天氣仲凍),可能係學同學仔!?

而南瓜仔好叻叻,試過1次(15/2/2015)全日無濕過片 (這天我同南瓜仔全日係屋企,所以可以定時定候帶佢去洗手間),每次去完我都勁讚佢!


平時返學回家後,有時唔肯午睡,可能係校巴瞓左!

晚上九點半左右就會瞓著!(若屋企無午睡,瞓落床唔夠1分鐘就瞓左!)

發展
- 說話
1. 越來越識表達自己,好多bloggers都話小朋友講野無時停,但南瓜仔就無。
2. 識得數1-29 (英文),但有時會亂咁數。><
3. 間中會同HD / 工人姐姐講英文完整句字,但都係以廣東話為多。

- 用筷子食野 (食小食/水果)

返學
- 老師話佢好乖,跟老師指示做
- 間唔中會講學校事,例如:有同學亂咁走,走左去玩滑梯,老師罵個同學仔 (老師話有此事)

其他
- 24磅
- 16隻牙

4 則留言:

  1. 南瓜仔叻叻呀,老師讚乖 ^v^
    咁應該好快可以戒到片了,犀利,原來朋輩影響真的唔野小呢 ^^

    回覆刪除
  2. 好叻仔呀, 小寶都仲未試過可以除片~ 等天氣WARM少少, 一定要大特訓先得~

    回覆刪除