2018年1月1日 星期一

2017 回顧 + 2017 重要生活點滴 + 2018 展望

2017 回顧 

睇番上年既展望…….

1) 全家人都身體健康

→ 南瓜兄妹,佢地十分健康,無乜大病,小病都無乜 (touch wood),唔知係唔係同打左流感針有關!?

→ hd,佢做了一個手術,亦放左個「漫長」既病假,足足三個月,希望之後會無事 >.< (啱啱撞正「小一大作戰」)



2) 南瓜兄妹相親相愛

 → 兄弟姐妹就要這樣!?一時又玩得好開心、一時又話唔同對方玩!!

有時,我真係覺得佢地好煩 (南瓜仔最鐘意就係坐住妹妹),講左 n 咁多次,佢地都係咁 ><

不過,好多時佢地又會兩個又會愛錫對方。

哥哥,買任何野時,都會要我地買埋妹妹份。

妹妹,當有人請佢食糖時,佢會問人拎多一粒,話要俾哥哥。

最攪笑係佢兩個互相扮「牛牛」俾對方,南瓜仔就話姐........ 妹妹咁細粒,都扮「牛牛」!?不過唔好理,妹妹又笑得好大聲!!
 

3) 南瓜仔/南瓜妹入到適合佢地既學校

→   放下心頭大石,因為南瓜兄妹各自入到最適合佢地既學校!

南瓜妹,入了最心儀 K1(2017/2018)。

南瓜仔,考入最心儀小一(2018/2019)。



2017 重要生活點滴

南瓜仔:

- 「小一大作戰」

考到我地最心儀學校,超額完成。(龍年/男仔/細b/非舊生/非專業人士/無錢,我已心滿意足)

收結果當天,係星期六,我送完南瓜妹上興趣班後,就係大堂等郵差,但都等唔到 ........ 唯有接完南瓜妹後再等,當我回到樓下大堂時,啱啱見到郵差正在派信,咁我我就同南瓜妹一齊等信(郵差仲叫我唔駛緊張),當郵差將封信入左信箱後,我就立即開信箱 ......封信係「厚身」,一開 .......見到有金額,放鬆哂!! (要交錢就知係收左啦!哈!哈!)

收到信一刻有無喊!?當然無啦,有乜好喊!?? (sorry,我係有點冷血)

經過係呢個面試,我發覺佢真係好「天真」,佢根本唔怕面試、更唔怕失敗,對佢來話不是一件大事,所以從不擔心考唔考到學校,佢唯一要求係有小食部,可以買魚蛋食!

雖然南瓜仔從未驚過,但我相信佢每一次都好認真(因為佢能講得出佢有乜識、有乜唔識 ........最搞笑,有次南瓜仔同我講:「呢間學校一定唔收我,我都唔識答佢問題!」(但佢無所謂,因為間學校無小食部)


- K3 生活

基本上都之前無乜分別,只係同班同校車既小朋友太熟(識左3年多,出年就「各奔前程」),熟到呢(俾校巴ee投訴) ......... 佢地係校巴太開心。


南瓜妹:

- K1 生活

南瓜妹考到入龍校 (K1),雖然不是 100% 直升,但總好過幾千人去爭百多個位!!

轉左校,最多分別係搭校巴既車程,回程時已在校巴瞓左,咁我就再無安排午睡俾佢,晚上就九點前已瞓著!!

學習方面,班主任並不是每件事都會寫 memo 俾家長,係由小朋友自已回家講,所以好多時都係靠南瓜妹自己講出來,好彩地,南瓜妹基本上都有回家講 (可能有野無講,只係我唔知!哈!哈!)


試過一次,南瓜妹弄濕了校服,學校借了後備衫俾南瓜妹,件衫放了一星期都無拎走 (我已叮囑南瓜妹要還俾老師),最後都係由南瓜妹親自還
  

- 其他
 
女仔呢 ........ 講野真係叻的,轉數又快好多,有時都唔明佢點學回來!
 

2018 展望
 
1) 全家人都身體健康! 

2) 南瓜兄妹相親相愛!

3) 可以買樓!!(呢個講左 n 咁多年 >.<)

2 則留言:

  1. happy new year! good luck and wish you achieving your wishes!

    回覆刪除
  2. 囝囡入到好學校, 真係好似中六合彩咁開心! 恭喜!!

    回覆刪除