2018年1月8日 星期一

親子好去處@【2017 聖誕】深圳野生動物園

27/12/2017 (5Y3M8D + 3Y9M6D)

今次係第二次黎 ........

不過,大意既媽媽忘了帶 PASSPORT,只帶了身份證 + 回鄉證,好彩最後入境處既職員都俾我地過關,但當然有手續要做 (出入境都要,所以係浪費左自己 + 職員時間,所以下次記得要帶)

最大「收獲」係乜!?就係南瓜妹全程都係自己行 ..........

我同自己講,若南瓜妹不能全程自己行,我係不會再帶佢去旅行,經過今次,我就要計劃下去旅行了!!

可能係平日,所以人流不多,所以都好舒服!!

兩個小朋友見到唔同動物,就已好高興!!


而南瓜仔就越來越大膽,可以自己一個人餵動物 .......... 上年都係敢放食物係地上俾大象食,今年就親手俾大象!!

南瓜妹都係怕,部份動物要我抱住佢,但都有些佢夠膽自己餵!!

仲玩埋機動遊戲,只係人民幣10蚊一次,hd 話平過 AIA 好多添 =.=

回程時,兩隻小南瓜就瞓著了,不過當落車時,佢兩個都醒左,仲肯自己行 (南瓜妹又進步了) 

我地揀左沙田食晚飯,沙田多人到呢 ........ 點解平日都人山人海!???

1 則留言:

  1. 一直都好想試吓去深圳動物園呀! 見有好多平日在hk無得見的動物, 真係好吸引!等我安排吓先!

    回覆刪除