2018年1月10日 星期三

親子好去處@【2017 聖誕】D2 PLACE + 龍蝦灣 + 玩轉極樂園

29/12/2017 (5Y3M10D + 3Y9M8D)

我要返工,就由 hd 帶兩隻南瓜仔去玩 ......

目的地:D2 PLACE

去睇 igloo,不過未去睇就知係假!哈!哈!


目的地:龍蝦灣

據 hd 所講,南瓜妺再無叫佢抱了,真的好開心 .........

呢度係我同 hd 拍拖時行過既山,可惜我無得去!!!


目的地:戲院 (玩轉極樂園)

hd 帶埋小朋友黎接我放工,一齊去睇戲!

睇frozen時,南瓜兄妹都無乜野,南瓜仔仲笑得好大聲添!!

但到睇「玩轉極樂園」既骷髏骨頭人時,南瓜妹就喊爆,為左唔好影響人,我就帶南瓜妹出去,安撫一輪後,買埋支檸檬茶俾佢,再入戲院......(其實我自己想睇,不過就去番原位,坐係門口位,萬一南瓜妹再喊,我可以立刻走人)

之後南瓜妹全程都係背住個螢幕,不過我就可以順利睇埋套戲!!

完場後,我問 hd :「南瓜仔有無睇!?」

hd:「佢有睇,不過有時用手遮住對眼,但又係手指縫「偷睇」」!

事後,我再問南瓜仔,南瓜仔就話唔鐘意睇喎 .........


晚餐,就去食韓國燒烤.........我真食好耐啦!!

沒有留言:

張貼留言