2018年1月17日 星期三

親子好去處@溜冰

03/01/2018 (5Y3M15D)

是日,妹妹已經要返學........hd 就帶南瓜仔去溜冰!!

我一直都無俾南瓜兄妹去玩溜冰,因為有朋友(小一)試過因溜冰而受傷,仲要傷得好嚴重,係要停學半年,之後可能對寫字 / 彈琴 等有深遠影響,仲要係右手!!

在我不知情下,hd 就左南瓜仔去玩!???(明明佢話唔好帶去玩)

hd話係單對單,而且早上人流亦好少,所以可以俾南瓜仔一試喎 =.="

我又不是好抗拒,只要係安全情況下都可以玩 (但我見唔到南瓜仔帶手套囉 >.< )

不過都去左玩了.........

南瓜仔又話幾好玩,不過我估下次都有排!哈!哈!

沒有留言:

張貼留言