2014年2月6日 星期四

南瓜仔@2014 農曆新年

一連4日既紅日假期完結,我再拎多2日假期陪南瓜仔 .........
 
不過呢個假期我竟然失眠 (自從南瓜仔出世後,我好似無試過!),可能係日晏瞓得多左,南瓜仔十點醒我先醒 (七點照叫佢起身食奶,但食完再瞓),可憐既我眼光光到零晨五點,唉!!

31/01/2014 (16M12D) - 初一

今日唔駛去拜年,又唔想留係屋企,所以食完午餐帶左南瓜仔去銅鑼灣 .....

呢幾年香港既新年已經唔係我年幼時咁,以前乜舖頭都唔開,現在起碼有8成既舖頭開門做生意,所以唔似以前咁悶!!

現在下午茶出街再沒有帶奶,會去買麵包舖買麵包俾南瓜仔食,方便好多!!^^

同HD去左食下午茶,因為要俾南瓜仔食下午茶嘛!而我,就因為要戒口,所以好多野都係食得少少,就係咁 ....... 我成日好餓,餓又要食野,又唔知食乜好,真係好慘!!

食完再行下,行行下經過 Haagen-dazs,突然醒起仲有張coupon未用,雖然我唔食得,但都要快快用左去,唔係過左期就太浪費!!


↑ Haagen-dazs,我決定生完南瓜妹去食雪糕火鍋!!

食完南瓜仔就瞓左,咁我地就行左一陣宜家傢俬,就回家啦 ~~~~

01/02/2014 (16M13D) - 初二

超忙既一天!

南瓜仔提早食午餐,之後就去 6299 屋企 (車程要個多小時)!


 ↑ 去到同表姐們畫下畫!

見到呢班小朋友,全部都掛住玩,唔肯食野,d 大人又要顧住餵佢地,做人父母就係咁!


 ↑ 同堂姐/表姐們影張相,影左好耐呢張叫 "最好",要佢地乖乖合照,仲難過中六合彩!!

坐坐下就四點幾,又要快快去娘家拜年 (車程要個半小時),南瓜仔就係車上瞓左啦!

由於今日煮唔切粥,所以就叫細妹煮埋粥俾南瓜仔食,但南瓜仔勁唔like,唔肯食,而表妹呢!?佢就食得好快,唉 .........

食完野就同表哥玩,玩得不知幾開心,仲周圍走,雖然表妹已識行識走,但佢地好似唔多鐘意同表妹玩咁,唔通佢地唔鐘意同女仔玩!?

02/02/2014 (16M14D) - 初三

下午就去了太婆(即我嫲嫲)家!

南瓜仔今日表現十分好,因為我地無乜野做,所以集中力放哂係南瓜仔身上......

叫南瓜仔係籃度一個個橙拎俾我地 (要拎俾指定既人爸爸、媽媽、太婆、姨丈、姨姨),俾完我地又要放番個籃度,來回 3-4次,南瓜仔次次都去中指定人物度,叻仔!

之後臨走叫佢自己拎自己對鞋,佢又好醒目自己拎喎,太婆勁讚佢!(其實都係好普通指令)

去完太婆家,南瓜仔又要午睡,我就同阿妹/妹夫去左食 tea,hd就抱到南瓜仔完全瞓著,先join番我地,仲要全程都要抱住南瓜仔!

03/02/2014 (16M15D) - 初四

約了朋友出來 tea,呢排朋友好早婚,20歲出頭就結婚之後就生仔,所以佢地既小朋友全部都好大個(讀緊小學),真的有點羨慕佢地,我仲有排先等到南瓜仔/南瓜妹大個!


 ↑ 南瓜仔變左 "玩具"!哈!

食到三點半,南瓜仔開始想瞓,所以HD就帶左南瓜仔出去氹佢瞓,而我班女人們就開始大談 湊仔經啦,最令我驚訝係其中一個朋友,佢話佢地兩個小朋友六歲先戒奶樽!!

P.S:我問過好多朋友,可以提早戒奶樽既BB,通常係佢地已經唔肯食奶,所以直接 CUT 左支奶去,所以先成功戒奶樽!

聽完之後,我又無咁大壓力,我成日覺得要18個月前一定要戒奶樽,不過我會努力再去試下!(我地試過幾次,南瓜仔都係狂喊,要奶樽先肯食!)

04/02/2014 (16M16D) - 初五

下午見得閒,帶左南瓜仔去遊樂場玩,南瓜仔一去到遊樂場不知幾開心,四周圍走,我就坐埋一邊,hd就睇住佢,但玩到45分鐘南瓜仔應該好累,就要我地抱下佢!

玩完1小時,我地就去食下午茶 (無錯,我又肚餓,但又唔可以食得多!),食完行左唔夠5分鐘南瓜仔就瞓左 (明明未到午瞓時間,但佢連下午茶既奶都未食,只係食左少少餅),所以都快快回家,南瓜仔一瞓就2小時!(平時我地係屋企,佢多數瞓個半小時)

晚上,約了另一班朋友出食晚餐,呢排朋友全部都好遲婚,甚至未結婚,呢班朋友最大既小朋友都係讀緊 K1!

.
 ↑ 南瓜仔好主動同姐姐玩 (2歲半),姐姐都好樂意拖住佢!

05/02/2014 (16M17D) - 初六

最後一天假期,約左母親大人、父親大人、家姐同表哥一齊飲茶!

 
↑ 兩個一齊玩火車!

飲完茶就上左我家坐下,大約到南瓜仔食奶時間,佢地就走左啦!!

咁就完哂我6日既假期啦,不過親我仲未生南瓜妹前,我會安排好多活動俾佢!

↑ 上年成舊飯,今年就係坐唔定,影左二三十張先影到幾張好!
  上年件衫就太長,今年就短左少少,連底衫都show埋出來,所以要著紅色衫打底,無咁覺眼嗎!哈!哈! 

不過最明顯係佢瘦左好多!>< 

最後要為 HD 拍掌......

1) 全個假期我地都無推車,只係用 HIP SEAT,雖然南瓜仔已識行識走,但總要午睡同扭抱,全程都係 HD 抱住佢,講真,要抱住一個20磅既BB成個鐘 (午睡中),又怕佢醒,都幾"攞命"!

不過,我地又唔想南瓜仔成日坐車,我出街成日見到有些4-5歲仲坐緊車,我見到都覺得唔係太好,仲乜咁大個人仲要坐車呢!?

2) 煮飯/粥 (大人同南瓜仔)同洗碗,最重要係餵埋南瓜仔食粥,因為工人姐姐都連續放左4日假,而我呢!?我當然係偷懶啦 ~~~~ 哈!哈!

9 則留言:

  1. Hd 有抵讚wor....... 不過大肚婆係要咁對待,嘻嘻嘻
    坐車車唔好咩? 咁抱住成個鐘我寧願唔出街,咁辛苦!
    新年快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果叫我抱佢瞓一小時,我都寧願唔出街,我根本就無咁大力。

      刪除
  2. HD抵讚!我都為佢拍掌!
    我地都極少用bb車架,我都好怕見到啲幾歲大人仔,腳長到都唔啱bb車但又hea住響架車度,所以要畀肚B習慣自己行XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都少用車,希望南瓜仔連抱都快快戒埋,咁就very good

      刪除
  3. 仲未見到南瓜仔派利是呀呀呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有幾日都無帶利是落街,好彩無撞到豬脾,唔係就尷尬……

      刪除
  4. 宜家出街我哋都少咗用車,又想佢自己行多D又怕拎住架車煩,至於抱仔呢D咁粗重嘅嘢都係我老公負責,實在太重抱佢唔掂啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 推車真煩係唔方便,好似搭港鐵咁,我都唔明點解有手有腳又無拎重野又唔係老人家,點解要用升降機?唔用扶手電梯呢?

      另一樣係闊閘機,我又唔明,明明隔離有普通既出入閘機,點解又要用闊閘機呢?

      刪除
  5. 南瓜仔高左,所以瘦左,依然咁可愛!^^
    穿起唐裝的南瓜仔真係好得人鐘意 ~

    回覆刪除