2014年2月10日 星期一

南瓜仔@摘士多啤利

08/02/2014 (16M20D)

一早PLAN左同表哥一齊摘士多啤利,雖然都知道可能會落雨,但黎緊天氣又轉凍,再過多2星期可能又無太靚既士多啤利,所以都照原定計劃去!

好彩都係落住好微雨,南瓜仔又肯帶帽,如果唔係都唔知點摘好!!

呢度有遊戲車、餵兔仔、餵羊、摘士多啤梨、燒烤等!

南瓜仔太細,佢無敢餵小動物食野,只係隔離睇住表哥餵!


↑ 帶住帽既南瓜仔好可愛!!

↑ 南瓜仔跟住表哥,仲係"零"收獲,而表哥就好專心揀士多啤利!

↑ HD 就負責揀士多啤梨,揀完就俾南瓜仔自己入籃!

↑ 終於有士多啤利啦!
 
↑ 摘完士多啤利啦,佢地兩個都好 cute!

摘完,南瓜仔下半身都係泥,好多有帶都後備衫褲、襪!(由南瓜仔出世至今,我每次出街都會帶定後備衫,但咁耐都係試過用一次,本來我都諗住唔駛再帶 (減輕袋既重量),但最後都係覺得帶定,好彩無放棄帶咋!)

本來我地諗住俾佢地係草地(好多片既草地)玩下足球同跑下,但天氣不太好,所以都係逗留1小時左右就走人,之後就去左表哥屋企打邊爐!

當然要食埋摘完既士多啤利 ($70/磅) 啦,大部份士多啤利都甜,理論上應該去超級巿場買更"化算" ,不過我都地主要係想俾小朋友試下摘士多啤梨!

有關資料
地點:新界錦田水頭村,684地段109約 (錦田鄉村俱樂部)
費用:摘士多啤梨 ($70/磅)

5 則留言:

  1. 波點南瓜仔真係好可愛呀!!!!!!

    回覆刪除
  2. 南瓜仔好可愛啊!
    摘士多啤梨係好好㗎親子活動呀!

    回覆刪除
  3. 嘉路,早!睇到呢篇跟表哥在一起,我覺得南西瓜仔又變返好細個咁,好bb呀!加上戴埋帽真係好愛呢 ~

    回覆刪除