2014年2月27日 星期四

南瓜妹@血併AEON

22/02/2014 (33W3D)

終於買南瓜妹既野啦......

AEON做緊BB展,又係感謝日(原本逢2、20),最重要係有送貨服務,唔駛自己拎!!

南瓜妹都係用番南瓜仔既野,如衫、包被等,只係要買奶樽同床單(最後友人俾左張bb床我,所以會放南瓜妹係廳瞓!)

仲有一些耗用品,如BB洗衣液、BB洗奶樽液要買定多少少,因為坐月期間唔放便去買!!

南瓜妹就用 CHU CHU 奶樽 (南瓜仔用 AVENT),因為屋企得一部蒸奶機,因為現在我仲用緊 STEAM 機 STEAM 南瓜仔奶樽,而AVENT係"肥奶樽",怕唔夠位 STEAM 南瓜妹既奶樽,唯有轉用"瘦奶樽"啦,我希望我坐月其間可以教到南瓜仔戒奶樽啦!!
 ↑ 奶樽 (3個5安、4個8安)、BB洗衣液、BB洗奶樽液、棉花球、尿墊 (舊既尿墊已經爛爛地)、三角枕 (之前果個係家姐俾,但已經用到凹哂)、奶樽刷、防夾門膠、毛巾仔、網褲,仲有送俾朋友 COMBI 餐具,埋單 $1,911.70

仲有床單未買,上次買俾南瓜仔同一套只係 $599 (未折),現在已升價 $799(未折),駛唔駛升得咁快呀!?要再格下價先 ~~~~~

懶懶行既我,終於肯拎番南瓜仔既初生衫出來啦 (南瓜仔真係好多初生衫,起碼有30件以上)!

洗衫都要睇天氣,上天文台既apps睇,話呢幾日有太陽,之後會潮濕,咁咪安排工人姐姐洗,點知早上洗完下午就落雨,第二日仲潮濕,唯有開抽濕機整乾去......... ><

待工人姐姐洗埋出院用既衫、包被、手套等,咁就可以完成走佬袋!!

↑ 母親大人已安排薑醋同洗涼洗頭既薑皮啦!!

10 則留言:

  1. 仲有一個月左右,好緊張呀!!

    回覆刪除
  2. 床單升價咁多?咩牌子呀?我上次路過見$499一set㗎喎﹗

    BTW,燒腩仔細個時用avent樽10分鐘內飲完枝奶,用chu chu樽要半個鐘先飲到大半,我自己試啜過都真係好難啜,所以後來換晒pigeon咀

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期日,aeon 係 bb展有做優惠,再加埋感謝日只係450蚊咋

      刪除
  3. 加油, 好快就可以見妹妹啦, 好緊張呀!!

    回覆刪除
  4. d 床单set 真係贵了好多!
    加油呀!

    回覆刪除