2014年2月12日 星期三

南瓜妹@第8次QE產檢

11/02/2014 (31W6D)

去到由自己做番「三步曲」-  驗小便量血壓磅重,我既體重已去到 52.2KG !!

今次竟然撞到 blogger Amy,真係有緣,不過我地只係傾得幾句,因為我好快就到我,而我出黎之後就到佢 (P.S:第二日係 FACEBOOK 見到佢已生左囡囡,真係恭喜哂!)

同助產士講番南瓜妹既胎水 23.3同俾番私家既超聲波相同血糖報告俾助產士!

助產士知道我胎水多,就安排我下星期去做超聲波,再下下星期見醫生,睇下胎水情況去到邊,若太嚴重就要催生 ......

我:「咁係唔係37周後就 催生!?」

助產士:「睇情況,若bb 36周有6磅幾,你又胎水多,咁就會提早催生!」

之後都係度肚、聽心跳、按肚,助產士話南瓜妹已經調左頭!

現在我無乜好做,只能戒食澱粉質同甜既食物,希望胎水唔好再多啦,我唔想未足月就催生呀!!

南瓜妹,你要乖乖足月先好出世,胎水要減少,但又唔好太少呀,媽媽仲未執好走佬袋 (當日拿拿臨買左尿片、網褲同孕婦衛生巾,但仲未買奶樽呀)!!

自己
體重:52.2kg (+8.2kg)

10 則留言:

  1. 無事嘅無事嘅,南瓜妹一定會聽話等足月先出來㗎﹗

    回覆刪除
  2. 胎水多會點架?
    加油,好快就出世

    回覆刪除
  3. 南瓜妹,要乖乖等足月先出世呀!

    回覆刪除
  4. 南瓜妹聽到媽咪講,一定會乖乖足月出世

    回覆刪除
  5. 南瓜妹會乖乖等足月出世架,嘉路唔好太擔心
    btw同愛美真係好有緣呀 :)

    回覆刪除
  6. 南瓜妹記得聽媽媽話!嘉路,你自己都唔好咁擔心 ^^ 。

    回覆刪除