2014年2月18日 星期二

南瓜仔@2014 拆利是

16/02/2014 (16M28D)

又係拆利是既時候啦.......

雖然南瓜妹未出生,但都有唔少親友俾埋佢,最估唔到係南瓜妹既利是仲多過HD!哈!哈!

上年已經幫南瓜仔開左個戶口,所以都將佢既利是錢俾番佢,等佢將來大個用,而快手快腳既我,係第二日已經幫佢入埋銀行,入完後,真係發覺銀行既利息真係好少囉!!

而南瓜妹呢!?因為未有出生紙,未開得戶口,所以啲錢會KEEP住我度,我唔會"落隔"架!!


↑睇下南瓜仔個樣,勁唔想影 ........

將左利是外,仲有送俾南瓜仔同南瓜妹既禮物,真係好多謝呢班朋友!


↑ C先生,W小姐,南瓜仔一定會做你花仔架!(右:南瓜妹,左:南瓜仔禮物)

↑ 多謝L小姐既禮物!(右:南瓜妹,左:南瓜仔禮物)

你地唔用既利是封會點用!?當癈紙!?拎去回收!?留番出年用!?

有時我不得不佩服 HD, HD將唔用既利是封俾南瓜仔做「配對」,將10多個唔到款既利是封(有個係同款唔同大細) 放係地下,然後再將另一個利是封俾南瓜仔做配對 ......

最估唔到係南瓜仔可以全部正確地配對哂!

8 則留言:

  1. 如果靚既我會下年用架,環保d ma.......

    回覆刪除
  2. 我老公成日話重用。但次次都攞新返黎

    回覆刪除
  3. 好多利是,相信兩位小朋友很快便做富翁。
    你HD好得,利用利是封做配對,不旦環保又有教育意味,讚!

    回覆刪除
  4. 南瓜仔可以配对晒,好叻仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都可以同佢玩,我都無諗過佢會識

      刪除