2014年3月19日 星期三

當了18個月媽媽 + 快升任第2任媽媽

19/03/2014

南瓜仔:18M (歲半啦!)
南瓜妹:37W(足月啦!)

南瓜妹將出世,我估到時候我應該無時間打BLOG,有時間都用黎瞓啦!

不經不覺南瓜仔已18個月,這18個月真係過得好快,由手抱到現在識行識跑,可以見証南瓜仔成長,真係百般滋味在心頭........

南瓜仔除食野會扭計外,平時好時會扭計,照顧佢真的不是太難既事!

由坐完月(返工)到現在,除左 HD 放假係屋企,我午膳時間會回家同佢玩/餵生果,即使現在37周,我都係日日回家睇佢,在些同事問我為何要回家!?會不會好辛苦!?我回答:「值得!」,咁我平時LUNCH點安排!?未有南瓜妹前,我會買壽司/手捲/包/冷麵食,但只從有左南瓜妹後,我多數買包食,一係一路行一路食,又或者回到公司後用5分鐘食!

放工就同大部份媽媽一樣,用最快時間返屋企,快快可以見到自己既愛兒!

假日,我不會安排工人姐姐照顧南瓜仔,即使換片、餵粥都係自己做番,唔會假手於人 (HD 除外)。

無聊既我,我會計一計自己一天有幾多時間陪南瓜仔(清醒時間計)....

返工6.5 - 7 小時陪佢,作為一個在職媽媽,相信係好高既數字!
放假10小時以上
工人姐姐: 4 - 4.5 小時
(當hd係屋企時,我都會偷下懶,玩下whatapps 同 facebook 啦!!)

所以in學校時,老師問邊個照顧南瓜仔,我一定話:「我同爸爸!」

南瓜仔鐘唔鐘意工人姐姐,我就覺得佢願意同工人姐姐玩,但我從來未見過佢要工人姐姐抱,亦未見過工人姐姐行開左佢會喊,更未見過佢狂叫姐姐 (有時南瓜仔要我抱,我一行開(間唔中)佢就會喊,不斷叫媽媽!)

南瓜妹今日足月,yeah!

我中左妊娠糖尿、胎水又多、南瓜妹36周已8磅,真係好多野呀!!又唔知QE點安排!?會否催生!?會否開刀(機會不大)!?我只希望南瓜妹健健康康出世,最重要係母女平安,我要睇住佢地成長!

我對南瓜妹唔太公平,第一胎時我成日會同南瓜仔傾計,而南瓜妹呢!?真係無乜,我所有精神放哂係南瓜仔身上,基本無乜時間......

南瓜妹快將出世,點樣照顧佢兩個我仲未知,我應該會全力照顧南瓜仔(因為南瓜仔已識性,我唔想俾佢覺得有左妹妹就唔理佢,等佢慢慢習慣後,我就會俾番多啲時間俾南瓜妹!),而南瓜妹會安排俾母親大人或工人姐姐,但詳細會點安排,要等到發生先處理!

題外話:

母親大人叫我去佢屋企坐月,南瓜仔由工人姐姐同hd照顧,但我點會捨得唔理南瓜仔!?

我仲同母親大人講:「生得出來就要照顧佢地,若生左出黎唔理佢,咁不如唔好生啦!」

母親大人:「咁你會好辛苦,我想你好好坐月咋,坐月好重要!」

我:「你果時生我地,咁咪一樣,而且現在又有工人、老公,最多咪無得瞓,唔駛死!」

母親大人:「咁我去你屋企啦!」

我:「好!」

我產假將係38周放,前2後8計,我應6月頭返工,但我想有多些時間陪佢地兩個,所以多請3星期假,7月先返工!

最煩一件事係工人姐姐將於8月尾完約,佢已經講明唔續約,一來南瓜仔應10月開學(又唔知入唔入到全日制學校),二來新工人姐姐黎到,我又要重新教一次,三來要照顧2個小朋友,唔係好多工人願意做.......煩煩煩!

暫計劃新工人姐姐7月中到(HD會放假多天),舊工人姐姐就即時炒,因我唔想2個工人姐姐同時存在我屋企!

13 則留言:

  1. 雖然明白生得出就要養,但你真係要好好照顧自己呀!坐月時就照顧好自己,休息多D,如果吾係老左真係後悔呀!加油!

    回覆刪除
  2. 以一個在職媽媽黎講你真係用好多時間陪南瓜仔呀!

    我都係我媽媽黎我屋企陪我坐月, 幾時都係自己媽媽好~

    預祝生產順利, 母女平安!!! 之後要有機會就休息多D啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好滿意有咁多時間陪南瓜仔。

      九成九媽媽都愛自己小朋友。

      刪除
  3. 有媽媽照顧唔使擔心啦,記得坐月時爭取多D時間休息呀

    回覆刪除
  4. 坐月個陣就俾人湊南瓜妹, 你休息夠就同南瓜仔玩, 其他野唔好做啦~

    回覆刪除
  5. YES YES 嘉路,待南瓜妹出世,你o既休息時間就更少,真係要爭取多d時間休息,加油!等你好消息!:D

    回覆刪除
  6. 無聊既我,我會計一計自己一天有幾多時間陪南瓜仔 睇到我想喊~~~

    你要加油,我都明白好煩,真係好煩~唔怕,你仲有HD

    回覆刪除
  7. 要照顧兩個小朋友真係唔易!!

    回覆刪除