2014年3月29日 星期六

南瓜妹@出世啦

20/03/2014 (37W1D)

朝早起身時,個肚又痛,但今次係痛下又唔痛,但我都係照返工。

返到公司都係咁,我就怕係陣痛,因為我胎水多,萬一穿左就有危險,所以決定入院睇下。

去到B4做左簡單檢查就去左產前病房,去到都係聽下bb心跳,但最攪笑係我入到醫院一啲都唔痛,應該南瓜妹報假案。

一心以為可以隨時出院,但醫生要我留院觀察,而佢地原來安排左我38周催生 (QE 既預產期比私家早2日),而我又足月,同38周只係相差3日,我又入左院,又有妊娠糖尿,胎水多,又太大隻,所以都可能提早少少催生。

21/03/2014 (37W2D)

一早,我已食左豐富既早餐先,我怕一催生就食唔到野,到時候無力生。

見醫生啦,醫生話我可以今日催生或等多幾日,我就決定催生埋,都入左院,而且計過時間,星期六hd可全日照顧南瓜仔,而我應星期日可出院,hd又可以接我出院,又唔洗請假,時間上好配合。

醫生話大約10小時bb就會出世。

上次生南瓜仔係塞藥,今次南瓜妹因子宮口成熟,唔駛塞藥,可直接上產房用催生藥水。

我用最短時間澡涼洗頭,仲吹埋頭先上產房。

- 用人手穿胎水,再落催生藥水

- 姑娘話第二胎好快生,叫我叫定老公來 (吓,醫生又話10小時),因hd得5天侍產假,我唔想浪費,所以叫佢請半天,我估唔會快到2個鐘就出世架!?

- 2小時後,開始痛,但仲可以接受

- 再1小時後,勁痛,吸笑氣,再打止痛針

- hd 已到,但我已痛到講唔到野

- 開始失控,忍唔住狂叫,狂吸笑氣,成個人好唔清醒

- 聽到開到4度

- 見番我跟開助產士姑娘,因我中左妊娠糖尿,所以俾人踢左出來,但佢竟然主動同我接生喎,真係好開心,助產士小組真係太好啦。

- 差少少開哂,但南瓜妹心跳不太好,所以要立刻push佢出來

- 用左10分鐘就push 左出來

南瓜妹出左世啦,3.34 kg(7.3磅),私家話有8磅,相差好遠喎!!!

-  hd剪臍帶

-  但胎盤出唔到,黏住左,再過半小時都係出唔到,助產士要轉俾醫生,再過多半小時醫生同我拎出來,勁痛,要吸住笑氣先無咁痛,好彩最後醫生拎到出來,因為再拎唔到出來就要半身麻醉,要做手術。

- 可能有點失血,頭勁暈,好彩血壓正常。

全程用左7小時,痛左4小時,真係第二胎快好多喎!!

18 則留言:

  1. 恭喜晒﹗坐月要休息多D呀﹗

    回覆刪除
  2. 恭喜!南瓜妹好可愛!那可以有10wk產假啦!
    南瓜爸公司咁好福利,有5天產假!

    回覆刪除
  3. 恭喜晒,南瓜妹好可愛呀
    好彩嘉路英明決定去醫院咋,估唔到南瓜妹咁快就搶閘出世啦

    回覆刪除
  4. 恭喜哂啊!! 母女平安, 媽咪叻叻!~

    回覆刪除
  5. 恭喜恭喜,媽媽好叻呀!

    回覆刪除
  6. 恭喜曬! 南瓜妹好可愛! 媽媽叻叻辛苦哂喇~~好好坐月~~

    回覆刪除
  7. 恭喜曬! 南瓜妹你好!媽媽要好好坐月呀!

    回覆刪除
  8. 恭喜晒~南瓜妹好多頭髮呀!!

    回覆刪除
  9. 恭喜恭喜~ 南瓜妹要乖乖, 俾心機食多d野呀!!!!

    回覆刪除
  10. 恭喜丫,媽媽要好好休息丫!

    回覆刪除
  11. 嘉露, 恭恭恭喜!熱烈歡迎南瓜妹 \^o^/,媽媽要多加休息!:D

    回覆刪除