2014年3月15日 星期六

南瓜仔@18M 健康院

前言

係唔係好奇怪呢!?未夠18個月可以去健康院!?

因為醫生話我隨時早產,所以我就打電話問可否早一點去健康院 .........

姑娘:「我地要足18個月先可以黎架!」

我:「因為我21號可以要催生 (呢日去QE覆診),但因為胎水多,醫生話我可能隨時生得!」

姑娘:「咁你可以叫你屋企人幫你帶BB黎!」

我:「但佢地答唔到你地問題,佢地都唔知阿囝既發展去到邊、食野食成點!?」

姑娘:「我明白,但佢地要打針,一定要足18個月先可以呀!」

我(叮一聲):「阿囝係私家打針架,其實我主要係睇佢既發展去到邊咋!」

(佢地真係CHECK下南瓜仔係唔係私家打針)

姑娘:「我見到資料,見到佢係出面打五合一同六合一,咁啦,我幫你再問下啦,睇下可不可以幫到你!」

等呀!等呀!終於等到佢地既電話 ......

姑娘:「唔好意思,咁遲先打俾你,因為今日好忙.......」

我:「唔緊要啦!」

姑娘:「我幫你問左,如果唔駛打針可以早少少黎,咁你想幾時!?」

我:「盡早啦,因為我怕自己早產!」

姑娘:「咁我就幫你 BOOK 13號啦!」

YEAH!可以提早,唔駛我心掛掛!!


13/03/2014 (17M22D)

BOOK左下午,好彩係屋企、公司、健康院都係同一區,所以只係請左下午假都ok!

但去到我先記得自己忘記帶黃色書仔,只係記得帶針咭,正當我諗緊駛唔駛飛的返屋企拎時,登記員姐姐話唔帶都得,好彩咋。

等了一會,就去度高磅重,已經要自己企係度磅重同度高。

體重:9.65kg,高度:73.4cm

姑娘:「南瓜仔未足18個月,今日唔可以打針喎!?」

我:「佢會出去私家打,今日主要返黎係睇佢既發展......」

姑娘:「咁 ok 啦!」

再等一陣見姑娘.....

一入到去,姑娘要南瓜仔再度高 (吓!南瓜仔太矮!??)

今次再度,就唔係企係度,而係瞓係度,結果高度:75cm (3%,啱啱合格)

雖然南瓜仔體重仲未有10kg,但上次南瓜仔係 3%,今次指標 10-25%,進步左呀!!

我都係講番佢多肯食野 ........

姑娘話佢重都已經得,而且以佢身高同體重做比較,係50%,係最FIT喎,唔駛咁擔!

發展

1) 講野講成點,唔教佢講識唔識講!? - PASS
答:「識講單字,如 爸爸、媽媽、姐姐、DOG、馬、叻、波、有、BYE BYE、HAVE、知、橙等,或都講阿蒲(APPLE),而佢睇住圖畫都識講係乜!」

2) 砌3個積木 - PASS
南瓜仔好快就砌好!

3) 俾個BB公仔加杯加匙 - PASS
南瓜仔主動拎匙餵BB飲,姑娘仲話佢想像力好

4) 行成點!? - PASS
答:「已經自己跑!」

5) 聽野有無問題!? - PASS
答:「應該無,正常!」

6) 識唔識指身體!? - PASS
答:「識哂,眼、耳、口、鼻、頭、手、腳、肚腩等全部識哂,仲識指埋我地同公仔既身體部分!」

7) 平時有無扭計!? - PASS
答:「扭計實有,但我覺得佢比同齡既小朋友比,佢應該算叫乖!」

8) 識唔識指野!? - PASS
答:「識,佢鐘意佢住啲玩具叫我拎!」

9) 識唔識用匙食野!?- 算PASS掛
答:「因為佢唔鐘意食粥,所以用匙只能用幾下,用叉拮水果食就無問題,佢連蕉都可以拎住成隻食!」

10) 識唔識用杯!?- 算PASS掛
答:「學習杯就無問題,但普通既杯要幫佢,唔係全身都係水!」

姑娘:「佢發展得好好,而且佢坐得好定,下次黎係4歲,做聽力測試!!」

我:「吓!4歲!?」

姑娘:「係呀!因為無針再要打,所以四歲,到時你再約期啦!」

唔駛1小時就完成哂,太好啦!!

4 則留言:

  1. 南瓜仔好叻呀,進度好唔洗返去咪好囉,我黎緊2歲又要去啦T.T

    回覆刪除