2014年5月13日 星期二

2014 母親節

11/05/2014

南瓜仔:19M22D
南瓜妹:  1M20D

第2年過母親節,對我來說無乜特別,因為佢地兩個仲未識同我慶祝,最開心係一家四口一齊午睡,正!

南瓜妹真係真係好乖,佢好少喊,由佢出世至今,真係喊住要抱都係得幾次,深夜都係試過1次,仲要係喊左一陣就無再喊。

有一晚,南瓜妹喊了兩聲,我拍了幾下心口,見佢無喊,雙眼合埋,我就回房,心血來潮睇下個cam,見到南瓜妹無瞓,自己眼仔碌碌,自己係床到,直到差不多飲奶時間(30分鐘後),佢先喊了幾聲要食奶。

平日早上,我同南瓜仔仲瞓緊,南瓜妹都無乜喊,工人姐姐話妹妹自己係床度自己玩,工人姐姐就繼續做家務。

我真係覺得對妹妹唔好,好似無俾母愛佢,由得佢自己係床度。自己同自己講,妹妹咁細,你可以同佢玩乜??不如俾多啲時間陪哥哥啦!?

妹妹,媽媽知你好乖,想爸爸媽媽多點休息,多啲時間陪哥哥,媽媽好愛你架!


↑ 前一天南瓜仔返playgroup ,學校安排左做勞作送俾媽媽,呢份勞作係我同南瓜仔一齊做。

15 則留言:

  1. 南瓜妹錫爸媽哥哥,係一個抵錫乖妹妹,希望兄妹二人相親相愛!

    回覆刪除
  2. 所以幾時都話女仔係特別善解人意啦

    回覆刪除
  3. 勞作好靚呀,冧C媽媽^^

    回覆刪除
  4. 南瓜妹真係好乖,好抵讚!唔駛父母掛心,這樣可以騰出多點時間休息和跟哥哥玩。

    回覆刪除
  5. 南瓜妹好乖呀!!
    happy mother's day

    回覆刪除
  6. 南瓜妹真乖!唔知女仔系唔系乖d!

    回覆刪除
  7. 南瓜妹乖~~ 大個囡就識一齊玩, 唔駛自己係床仔咁悶啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,佢兩個一齊玩,我就可以寫blog

      刪除
  8. 你好!其實我常常睇你的blog, 但今次第一次留言。 我細囡同你細囡差不多大,我都好有同感!成日放妹妹係張床度...好想分給她多一點時間...

    回覆刪除