2014年5月1日 星期四

南瓜仔@出牙之癲

16/04/2014 - 25/04/2014 (18M28D - 19M6D)

呢個幾星期過得不容易…

首先係發微燒37.6度,南瓜仔食完退燒藥後,連午餐都唔肯食,晚餐要睇住電視先肯食。

一直都係keep住微燒 37.6-38.2度,但無鼻水、無咳,都唔知係乜事。

過了兩日,南瓜仔成日含住口水,又不停指住啲牙,所有固體食物都唔食,就連平時最鐘意既提子/乳酪餅,一放入口就吐,我地就估佢可能出牙。

固體唔食,好彩仲肯食奶,雖然平時用5分鐘,現在要用20-30分鐘先食完,但總好過乜都唔食,而佢便便都變左妹妹便便(即係初生時既便便)!!

最難攪係佢不停狂喊,狂扭。唔玩任何玩具,只係識叫我抱,連爸爸抱都唔得,但我抱唔夠10秒又喊,放低佢,佢又喊,連佢最鐘意既Mickey Mouse Clubhouse 既卡通片都攪佢唔掂,連續個幾鐘都唔停,好不容易氹佢瞓,瞓醒左又扭過,真係人都

好彩係復活節假,hd係屋企,若只得我一個,睇下兩個一定死得。

我地見南瓜仔咁辛苦,乜都做唔到,為有用唔到方法減輕佢既痛.......

1) 朋友教食雪糕,我地都試下,可惜發癲中既南瓜仔一啲都唔鐘意食。- 失敗

2) 食止痛藥水(包埋退燒)。 - 失敗

3) 抱住佢。- 失敗

4) 牙膠/牙仔餅。- 失敗 (19個月啦,啋我地都傻)

5) ↑ hd從上網見到吳德物次(肥仔水)有助減輕出牙既痛,我地又試下…

食完再俾卡通片佢睇,又正常番喎!? - 成功

第二朝,南瓜仔又喊住指住啲牙,我又俾佢食多次肥仔水,又work喎,無扭。

雖然無再扭,但要佢食番固體食物,首先食左乳酪餅,之後再食提子,見佢肯就試食飯,但唔肯食,我地就試食蛋達既黃,佢又肯食。之後再試飯,都係唔肯食,我地就試魚肉,佢又肯食。失敗幾餐後,南瓜仔終於肯食飯啦∪・ω・∪。

原來南瓜仔一出就3隻牙(左上顎犬齒、左右下顎側門齒),但南瓜仔早前已出哂4隻大牙(第一臼齒)!!

現在右上顎犬齒(1隻)、左右下顎犬齒(2隻)、同上下顎大牙(第二隻臼齒)(4隻)仲未出,希望下次出既時候唔好再係咁!


18 則留言:

  1. 佢地出牙真係我地受苦呀!希望快D好番啦!

    回覆刪除
  2. 估唔到肥仔水work喎!
    可能肚B出牙慢,even前排出大牙同犬齒,都未試過流口水同埋發燒(touch wood)

    回覆刪除
  3. 好彩肥仔水work! 牙痛真係好辛苦呢...
    而家冇事就好嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢快快出哂啲牙,仲要唔好痛。

      刪除
  4. 可能龍BB一出就好多隻, 所以我都吾識分佢係吾係因為牙痛而扭計......

    回覆刪除
  5. 我又要追你Dblog先得~希望Anki唔好咁啦~咁我會緊張死~~我係緊張大師~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要學放鬆自己,現在只得1歲,有排緊張呀

      刪除
  6. 一次出咁多隻牙真係好慘的,Alfred試過一次過出四隻牙,我摸到啲牙痛腫晒o架!

    回覆刪除
  7. 咁扭法真係好難攪!好在肥仔水有效!

    回覆刪除
  8. 一出就3隻怪不得,齋諗都覺得好痛!:(

    回覆刪除
  9. 一出就3隻又難怪會辛苦,燒腩仔都只係兩隻,但出來出去都係得條線,等咗大半個月先出到半隻出來囉,都唔知幾時先等到佢D大牙出來呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢少少都好,現在幫佢刷牙都幾煩,最怕係蛀牙

      刪除