2014年7月20日 星期日

南瓜仔@22個月

19/07/2014 (22M)

我7月就開始返工,返工第一日我以為南瓜仔會好掛住我,因為佢呢3個月日日起身就見到我,但原來佢無掛住我囉,仲同公公婆婆玩得好開心添!!
公公勁讚南瓜仔 (公公平時照顧表妹,因表妹一家去左旅行,所以黎我屋企幫手),公公話南瓜仔好乖,又唔喊、又無叫、唔會亂攪野、又自己玩、出街又拖住佢、又自己瞓 (午睡瞓bb床,妹妹就係食奶時間) 、最重要係公公走,佢狂叫公公,開心死公公!!

09:40  早餐 - 奶 (6安)+餅
09:50  遊戲時間
12:00  午餐 + 水果
12:30  遊戲時間
14:00  午睡
16:00  下午茶
16:15  遊戲時間
19:15  晚餐 + 水果
19:50  遊戲時間
21:15  洗白白
21:30  宵夜 - 奶 (6安)
22:30  瞓覺
 

屋企食飯已經無乜餵佢,等佢自己食,食到佢唔食時,我會問佢飽未!?仲食唔食!?若佢答左飽同唔再食,我就唔理佢,即使食得一半!!

但若一開始就話唔食,我又有忍唔住餵佢,唉!

大便
一日 2 次!仲未戒片。


平均瞓 12小時!!

雖然晚上係瞓大人床,但已經係自行入睡,唔駛做任何野、唔好理佢,瞓佢隔離就得!

能力發展
1) 說話/認知:

一個月比一個月進步,南瓜仔講野唔算好叻,但亦唔算差,當然每次聽到佢講某些野時,會好開心,估唔到佢識。不過,南瓜仔一出街就唔肯講野,太怕羞!!

有時南瓜仔會手指指,我地係明佢想點,但我地都會扮唔知,等佢用佢既語言講出來!

而我地主要教唔係講句子,係教"認知",例如:

- 西瓜/提子有核,佢會指住西瓜核,講:「核!」,之後我會問佢食唔食得!?佢會答:「唔得!」,試過佢食到核,佢識得吐番出來!!

- 問佢有咩野會飛,佢識答:雀、白鴿、蝴蝶、飛機

- 顏色,部份顏色(紅、黃、籃、綠)已識分辦,亦識得講!(但間唔中又講唔啱!?都唔知佢真識定唔識!?)

- 識得分足球同籃球點玩,我問:「足球點玩!?」佢會講:「踢」,我問:「籃球點玩!?」,佢會講:「拍拍!」,之前南瓜仔好鐘意拎籃球踢,現在會拎足球踢,籃球就拎黎拍(但拍唔到!哈!)!

- 識分大小 (係用食物教),我問佢你要大定細!?佢會講:「大」(仲奸笑),再自己拎埋食!我再問佢細邊個食,佢答:「媽咪!」

但都要教講野:

- 識得講我叫乜名(英文名),仲識得講爸爸名(中文全名)

- 講多左好多句子,例如「爸爸,妹妹早抖」、「爸爸,媽媽,妹妹食飯」、「妹妹唔好踢被」、「媽媽抱抱 XX (自己既名)」、「妹妹拎住combi車」、「妹妹唔好嘔」(之前講「妹妹無嘔」)等

- 南瓜仔有時會叫我做「媽咪」、叫hd做「爸b」、「清侵磨教叉燒包」(類似既音),但我地係無教過佢講,我都唔知佢邊度學!?

2) 主動嘴對嘴錫我同 hd,開心死我地啦!!

3) 自己主動拎書,然後坐低,一頁頁睇。

其他
- 瘦b (20.9磅,無乜重過,唉)
- 16隻牙
 ↑ 22個月,呢件衫係南瓜妹百日宴時買俾佢,諗住呢件做埋in學校既戰衣。

4 則留言:

  1. 我都放棄左餵過女,食到一半已經要掌聲鼓勵。。。。 真係身在福中不知福呀!

    回覆刪除
  2. 南瓜仔咁識氹公公開心,不過估唔到喎,日日見住媽咪,到你返工果日竟然唔扭?南瓜仔真係大個仔啦,叻仔!

    回覆刪除
  3. 我都念住買件有蝴蝶結既恤衫比龍BB,但係佢而家好抗拒,一著上身就發脾四!

    回覆刪除